Svar på tal

| Postat i: Tankar och Åsikter
2
Blir glad av att få sånahär kommentarer. Härligt att folk är öppna, och ger positiva kommentarer. You made my day! Som svar på dina frågor hänvisar jag till detta inlägg. Känner däremot att jag har förändrats en hel del sen jag skrev det där inlägget. Det kanske inte är så konstigt med tanke på att det nästan var ett halvår sedan det publicerades. Nu har jag alltså varit sjuk i ett och ett halvt år, det hela började sommaren 2010. Det finns förstås massor av mer historia bakom det hela, men jag vet inte om det är något som är intressant för er att veta. Ni får kommentera och skriva vad ni tänker!
Hittills till Svar på tal


Anonym

jag är intresserad av att höra! Det är ju kul och intressant att lära känna dig :)

Anonym

också intresserad av att höra, faktist väldigt intressant aatt veta och det är så starkt av dig att stå för det! tycker du är en sån himla söt person! BTW hittade din blogg via youtube, fastnade för dig direkt och älskar dialekten också :d hihi.

Men verkligen, det skulle vara hur kul och interssant att veta hela historien :) kramar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: