Bakat

| Postat i: Elsas vardag
2
Idag har jag bakat Hallonrutor med vitchoklad,
min syster Agnes ska ha Konfirmationsfest i helgen, så jag hjälper till att baka lite.

Såhär blev resultatet iallfall:
De blev jättegoda!
Var ju tvungen att tjuvsmaka lite, för har aldrig gjort det där receptet förut.
De skulle kunnat vara superäckliga ju?
Hihih..

Japanska fjortisar?

| Postat i: Elsas vardag
2
Den japanska stilen Ganguro tycker jag påminner lite
om svenska fjortisar.

Håller ni med?

Powerwalkat

| Postat i: Elsas vardag
2
God kväll!
Jag och mamma kom nyss hem från att ha
powerwalkat runt sjön!
Härligt faktiskt, och det känns skönt att ha rört på sig lite
nu när man äter så mycket sötsaker...

Hur ofta tränar/promenerar du?

Hello Kitty Salt & Peppar

| Postat i: Elsas vardag
0

Surfade runt lite och hittade den här söta prylen:

Det är salt och peppar kvarn i form av Hello Kitty, sött va?

Den skulle gärna få stå på middagsbordet hemma hos mig!


Så händer det igen..

| Postat i: Elsas vardag
0
Gjorde ett inlägg för ca 2 h sen, och nu ser jag att det inte finns på bloggen,
blogg.se kan verkligen retas me en ibland!
Nu är jag lite för sur för att blogga, så bloggar när jag är på bättre humör!

Midsommarbilder

| Postat i: Elsas vardag
4
Hejhej!
Här kommer bilderna från midsommar, Enjoy!


När vi kommit fram blir det full fart på sötisen Hugo ^^



Senare var det dags för en sen lunch.


Och så får man inte glömma fikat =)


Senare gick några av oss iväg för att göra midsommarkransar.


När vi plockat nog med blommor och kvistar gick vi till bryggan för att göra själva kransarna.
Hehe, har händerna fulla av blommor!

Tillslut blev det middag och då var också kransarna klara..
.. Men min krans hade blivit lite förstörd så den ser inte så fin ut på den där bilden.

Finns mer bilder men det där kanske räcker :) ?
Ha en fin kväll!






Härlig midsommar...

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!
Nu är jag hemma igen efter en härlig midsommar!
Berättar mer senare, till bilderna som jag ska ladda in nu...
Jag i en slarvig frisyr, men inte är man väl perfekt alltid?
Kolla in snart, då kommer det bilder!

Inget internet

| Postat i: Elsas vardag
0

Nu far vi snart ut med båten.
Vi kommer att övernatta på en ö, men vi sover i båten..

Men jag vill bara upplysa er om att det inte finns något internet där så
det blir nog svårt att uppdatera.
Jag vet att jag har varit borta mycket och att det inte funnits internet, men jag
måste väl också få var alite fri ^^?

Bloggar imorgon när jag kommer hem, och då kommer det nog många härliga midsommarbilder!

Ha en varm och trevlig midsommar!


Midsommar på Skärgården.

| Postat i: Elsas vardag
0
God Kväll!
-
Har inte skrivit hur jag ska fira midsommar, så jag tänkte berätta det nu..
-
..Jag ska nämligen fira midsommar ute i Skärgården med familjen,
kusinen Greta och en till familj som heter Millgårds!
Ytterst Trevligt!
-
Tidigare idag har jag också hunnit gå på tivoli med Kornelia och varit på Agnes konfaläger.
Mer om tivolit kommer förhoppningsvis imorgon, bilder också!
-
Just nu sitter jag och smaskar på en klubba!
Ser ni hur trött och sliten jag ser ut?
Det är nog dags att gå till sängen.

5 sköna sommarbus

| Postat i: Elsas vardag
0
Tips från KP! Sommarbus:
-
1. Har du en medhjälpare och ett hus med två våningar?
Ställ upp hela familjen framför huset och säg att du vill ta en familjebild.
Ställ medhjälparen i ett fönster på andra våningen med en hink vatten.
Räkna till 3 - och på 3 tar du bilden när din medhjälpare häller vattnet på alla!
Snyggaste familjeporträttet någonsin?
Extra grymt: Lägg isbitar i vattnet
-
2. Chockera grannarna med ett Luciatåg mitt i sommaren!
Gräv fram lusselinnen och tomtedräkter ur garderoben och samla ihop kompisarna.
Öva in några julsånger och gå sedan och ring på hos grannarna.
Extra jobbigt: Baka lussebullar och bjud på!
-
3. Sommarkvällarna är ljusa - ta chansen att luras med läggtiden! Ställ i smyg om alla dina föräldrars klockor
och se till att stanna uppe en timme extra. Klockrent, eller hur?
Extra roligt: Göm alla klockor och hävda stenhårt att det är eftermiddag.
-
4. Är lillebror i vattnet och badar?
Passa på att gräva ett hål i sanden under hans handduk.
Se till att handduken fortfarande ligger slätt.
När han ska lägga sig ner igen kommer han att trilla ner i hålet!
Extra smart: Fyll hålet med vatten.
-
5. Samla i smyg ihop familjens skor.
Tänk dig att skorna har gått iväg på egen hand.
Och sätt ut dom som fotspår genom hela huset.
Om det är torrt ute kan dom dessutom rymma ut genom dörren...
Extra knäppt: Använd kraftig tejp, och låt skorna ''gå'' upp i taket.

1,an måste absolut testas, en riktig höjdare!


OBS: Anledningen till att både jag och Kornelia har det här inlägget på våra
bloggar är för att vi skrev det tillsammans ^^.

Så ni inte tror att vi härmas/kopierar varandra.

Nyduschad

| Postat i: Elsas vardag
0
...Alltid lika seriös

HEMMA

| Postat i: Elsas vardag
0
God Morgon!
Nu är jag hemma efter en natt på tåget.
Bloggar mer senare, ska börja packa upp...
Ha en fin morgon.

Uppsala :)

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!
Kom fram till Uppsala i morse, så vi har hunnit gå på stan och shoppat ^^.
Visar all shopping när jag kommer hem på torsdag.
Har fotat lite annat också, men det kommer nog inte komma bilder förrän på torsdag...
Eller kanske laddar in bilder ikväll!
Just nu sitter jag och Tua och håller på att rita på datorn,
ni vet det finns en sak till datorn där man ritar med en penna utan färg på en platta och så kommer
det på datorn, roligt!
Ha det underbart!

Spontan resa!

| Postat i: Elsas vardag
0
Godmorgon!
Jag, mamma och Hugo ska åka tåg till Uppsala ikväll!
Vi åker dit för att träffa kusinerna: Ebbe och Tua, även mammas bror Rickard!
Vi kanske kommer att besöka Stockholm en dag, det är ju aldrig fel, eller hur?
Vi åker ju som sagt ikväll, och vi kommer hem på torsdag morgon tror jag att det var.
Det ska bli riktigt kul!
Vi hörs!

Bilder @ Golfen!

| Postat i: Elsas vardag
1
Hello!
Här kommer bilderna från golfen med Hugo igår!
Tänkte börja med en bild på hur jag såg ut.
Har skrivit om hängselbyxorna förrut, men bodyn under är ny från monki.
Vi började med att välja boll och klubba, valde såklart en rosa boll ^^ 
Sen var det bara att börja spela!
Efteråt köpte vi oss varsin klubba, mums!

Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel

| Postat i: Elsas vardag
3

Nu gifter de sig!

Och så fina de är tillsammans, tycker ni inte?



Och visst var Victorias klänning fin?
Det är så roligt att se alla kungligheter med deras fina klänningar!


Är inte ''emot'' brölloppet som vissa är, men jag tycker
inte att vi ska betala skatt för det!

Dagens fråga:

Är det rätt eller fel att vi betalar skatt till deras bröllopp?



Gamla Reseminnen

| Postat i: Elsas vardag
1
Godmorgon!

Sitter vid mamma och pappas dator och kollar på gamla reseminnen, så jag tänkte dela med mig lite.


Enjoy!

I Thailand 2009
- Det var en sockersöt flicka på en resturang man vill ju bara äta upp henne dessutom så hade hon ett så sött namn, Pancake!!



Tunisien 2008 - Jag, Agnes och Clara var oseriösa och körde vattengympa ni ser oss 3 längst fram,
jag till vänster!



Också Tunisien 2008


Thailand 2007 - När vi red på elefanter ^^




Cypern 2004 -   Vad små och söta vi var då!


Vinn en minigoodiebag!

| Postat i: Elsas vardag
0
Halloj!
Jag vill bara tipsa er om att Madicken har en tävling på sin blogg där man kan vinna en minigoodiebag

Den Innehåller:
1. Gelékit = Gör egna gelé naglar med fantastiskt resultat! Från depend
2. En hårmask som ska vara riktigt bra från åhlens
3. Hudkräm från ECO
4. Duschkräm från ECO
5. Naglack två skimrande färger från depend
6. Ögonskugga i skimrande brun från vevay
7. Kajal från veavy
8. Foundation från vevay
9. Brunkram från vevay
10.  Kompakt puder från vevay
11. Rouge från vevay

För att komma till tävlingen tryck på bilden!

Minigolf!

| Postat i: Elsas vardag
0
Godmorgon!

Jag och min lillebror Hugo ska snart ut och spela minigolf!
Kameran följer med så det kanske kommer bilder senare idag...

Efter lunch kommer Alva och Clara(?) hit!

Nu ska jag byta om för nu ska det ju spelas minigolf ^^!

Vi hörs sen!

Söta örhängen

| Postat i: Elsas vardag
0
Surfade runt lite och hittade dessa sötisar:
Jorbgubbsörhängen!
Söta va?   Ni hittar dom här

Tänkte visa hur jag såg ut idag, det var ju ett tag sen!
Tröja - Gina
Jeansleggings - Gina
Sockar - ?
Bälte - ?

Ha en fin kväll!

En trötter!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!

Just nu är jag väääldigt trött!
Kan inte komma på något att göra så Henny lär ha väldigt kul just nu.

Har inte så mycket att skriva om men nu har ni iallafall något att läsa :)

Kramar
/E

Kissie sminkad av mig :)

| Postat i: Elsas vardag
4
Har suttit och sminkat Kissie.
Inte i verkligheten såklart men i ett bildprogram på datorn.
Resultatet:
FÖRE

EFTER
Hehe, gjorde vitt i ögonvrån (fjortissminkning) eg. är det inte snyggt men
gjorde det för skojs skull ^^!
Hur tycker ni att det blev?

Lyxfällan- Nya avsnitt!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!
Tänkte bara påminna mina bloggläsare om att
det visas nya avsnitt av Lyxfällan ikväll klockan 20.00 på 3:an !

Missa inte det!

Kram <3

Material girls

| Postat i: Elsas vardag
1
Hejhej!
Jag och Henny har nyss sett klart Material girls.
Jag tycker persoligen att den var riktigt bra och rekkomenderar den verkligen!



Och sen ang. mitt förra inlägg om mitt och Hennys café så kan jag säga att det var riktigt roligt
och att det gick bra att sälja ^^
Vi kommer att vara där imorgon också så kom gärna förbi!
Som sagt:
Det ligger utanför Rektorsgatan 18 Östermalm (man hittar det står en lapp och det är öppendörr
så alla ser)
Det är öppet mellan 13-19
Ses vi?

Café Smaka

| Postat i: Elsas vardag
2
Hejhej!
Har väldigt fullt upp just nu, jag och Henny ska ha ett eget café idag!
Det heter Café smaka och ligger utanför Rektorsgatan 18, Hobbyrummet heter lokalen!
Vi har öppet från 13-19 så kom gärna förbi oh fika :)!
Nu måste jag baka klart, vi ses där?
/E

Café Fröjd

| Postat i: Elsas vardag
3
Hejhej!
Idag har jag, Alva och Henny helt spontant jobbat på Café Fröjd!
Ett mysigt café inne i stan som har supergott fika ^^
Vi bakade en massa olika saker där och så.
Riktigt roligt!

Jag som blåögd brunett?

| Postat i: Elsas vardag
5
Godmorgon!
Vad tycker ni om mig som blåögd brunett?
Lite annorlunda va?!

Kramisar!

Städa....

| Postat i: Elsas vardag
4
Hejhej!
Nu har jag städat i 4 timmar i rad!
Fattar inte varför eg.
Antar att jag var trött på att ha så stökigt och så dålig ordning hela tiden...
Fast jag är ännu inte klar med städningen, men snart.
Hoppas att det inte kommer att bli stökigt efter 3 dagar som det oftast blir för mig :(
Såhär känner jag mig just nu:
Men nu blir det att städa klart så vi hörs sen!

TVbloggning

| Postat i: Elsas vardag
1
Godmorgon!
Har kopplat in mammas Mac till TVn, så nu bloggar jag från TVn, lite coolt hehe...
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men jag är öppen för roliga förslag om
någon har lust att hitta på något!
Nu blir det frukost så vi hörs sen!

Mindre uppdateringar...

| Postat i: Elsas vardag
0
Godkväll!
Nu på sommaren vill jag tillbringa mer tid ute i solen och mindre framför datorn, så
jag kommer nog inte ha lite mycket uppdateringar som vanligt men ska försöka ha minst ett inlägg om dagen.
Nu är jag så trött att jag skulle kunna somna på golvet så det
är nog bäst att ta på sig pyamasen, Godnatt!

Eclipse

| Postat i: Elsas vardag
4
Godmorgon!
Biljetterna till eclipse finns ju att köpa nu, så jag Kornelia och Henny ska troligtvis
då och se Eclipse 1 Juli :D
Ser ni de inrigade stället?
Där ska vi sitta, bra va?
Vi hörs!

Sommarbilder

| Postat i: Elsas vardag
3
Hejhej!
Nu är det sommarlov och det känns underbart!
Här får ni min förmiddag i bilder:
egoo
Min skolavslutningsoutfit, Hiss eller Diss?
Efter avslutningen gick några till Kulturens Hus och fikade ^^
Kan inte lägga upp så mycket bilder, eftersom många inte vill/får vara med på internet.
Nu ska det grillas hamburgare så vi hörs sen!



Sommar eller vinter?

| Postat i: Elsas vardag
4

Vad föredrar du, sommar eller vinter?

 

Själv tror jag sommar, men jag är inte

helt säker!

Väldigt svårt val faktiskt!

 

 


Älska <3

| Postat i: Elsas vardag
2
Helt underbar <3!
Videon är ju också bra.

Eller vad tycker ni?

Hejdå mellanstadiet!

| Postat i: Elsas vardag
1
Det känns nästan lite sorgligt att lämna mellanstadiet...
Nog för att det ska bli kul i 7:an men ändå!
Fast som tur är så är ju skolavslutningen kvar.
Ska fixa naglarna nu, dom är helt hemska så vi hörs senare!

Cykeldag

| Postat i: Elsas vardag
1
Hello!
Idag har vi varit ute och cyklat med klassen.
Det kanske inte låter så kul, men det var faktiskt helt okej..
Och dessutom så är det bra träning att cykla upp för de jobbiga uppförsbackarna!
Men sedan avslutade vi med minigolf och glass,
smakade den nya glassen Cornetto Freestyle!
Ritkigt god, Rekommenderas!

Mobildesign

| Postat i: Elsas vardag
3
Godmorgon!
I Cypern så fixade vi ''glitterstenar'' till våra mobiler ^^

Resultatet:
Ursäkta suddig bild!
Men vad tycker ni?
Själv älskar jag det ^^
Fast det är mycket snyggare i verkligheten, hehe.
Men nu måste jag snart börja dra
mig mot skolan så vi ses!

Nyfiken

| Postat i: Elsas vardag
4
Hello!
Just nu är jag väldigt nyfiken för klassen ska göra något
imorgon som ingen får veta!
Och är själv väldigt nyfiken av mig,
så försöker klura ut vad det är vi ska göra ^^
Här sitter jag och klurar...
Vad tror ni det är?
Ni får veta imorgon!

Inköp!

| Postat i: Elsas vardag
5
Hello!

Tänkte bara visa lite saker jag köpt på senaste tiden
som jag inte hunnit visa:
1. Liten ''stanväska'' - H&M
2. En större väska - Lindex
3. Parfym Love Generation Pink - Lindex
4. Parfym La Rive funky - H&M
5. Klänning - BIK BOK
Vad tycker ni om inköpen :) ?

Nu ska jag se på Twilight <3
Ha en underbar kväll!

Legally Blonde

| Postat i: Elsas vardag
11
Hejsan!
Har sett Legally Blonde med Kornelia för ett tag sen.
Tycker verkligen om den!
Tänker se 2,an någon dag men det får bli senare..
För övrigt så har jag nyss tränat (efter att jag kom hem från Kornelia).

Nu har jag saker som ska göras men vi hörs sen!

Svar på tal

| Postat i: Elsas vardag
18


Corneliaaaa
 ([email protected])
om Brutit TVÅ naglar :(:
Jävla hora du tror du är något javla fitta din lilla jävla tönt foki härmare horjävel!
07 Juni, 11:47
Svar: Ööh, fattar inte vad ditt problem är, vi känner inte ens varandra så du kan inte säga att jag är en hora.
Du har så dåligt självförtroende att du måste lägga till en massa fula ord som inte ens stämmer.
Btw, jag härmar inte Foki, men om jag hade gjort det så, på vilket sätt stör det dig?

Bild på Cornelia som tydligen har något problem med min blogg?

Ni får gärna skriva vad ni tycker och tänker men ni kan
iallfall skriva något som har mer betydelse och som är sant!

Sportdag

| Postat i: Elsas vardag
1
God Morgon!
Idag ska vi sporta hela dan på skolan, (frilufsdag).
Vi får väl se hur det går...
Men inte nog med det så ska jag och Henny börja träna 5 ggr i veckan fr o m. idag.
Och idag ska vi träna i 1 timme, så det blir minst 5 timmars träning idag.
Jag just nu.... riktigt seriös!
Ha det bra!

Ny design!

| Postat i: Elsas vardag
2
Nu är designen uppe!
Det är Ellen som har gjort den till mig, Tack så mycket!
Vad tycker ni om den?

Ska krypa ner i sängen snart för är väldigt trött..
Godnatt!

Ang. designen!

| Postat i: Elsas vardag
2
Som ni ser så har jag en väldigt simpel ''tillfällig design'' just nu och det beror på att min
nya design troligtvis kommer ikväll ^^!
Persoligen gillar jag den skarpt.
Fint uttryck va?!
Här kommer olika headers jag har haft (vissa är inte
alls fina tycker jag):
Min och Alvas för 1 år sedan.
Min och Hennys.
Min egen.
Min och Alvas
Min och Hennys
Den jag bytte från igår.

Min och Alvas

Min egen
En annan ''tillfällig header/design''
En hel del...
Vilken gillar ni bäst?
Tycker min nya som kommer är bäst av alla men ni kan ju inte säga nåt eftersom den inte har kommit än...

Kramisar!

Marco Polo

| Postat i: Elsas vardag
0
Hello!

Just nu är jag så mätt för jag hasr nyss ätit kebab och pizza från Marco Polo, åt inte 2 rätter
själv, delade med Henny för vi kunde inte bestämma oss för vad vi skulle ta så vi delade :)

Riktigt gott!

Nu ska vi åka hem men bloggar mer senare ikväll hemifrån!

Ha det bra.

Mjölkudden

| Postat i: Elsas vardag
2
Hejhej!

Är på Mjölkudden nu, har varit här sen 12 och kommer hem vid 19.
Jag och Henny är barnvakt åt Gerson och Persilja

Dom är jättesöta och snälla, vi åt nyss pannkakor med dem :)
Nu ligger vi i sängen och kollar på TV och tar dey lungt.

Vi Hörs!

Always here for you

| Postat i: Elsas vardag
1


Nationaldagen

| Postat i: Elsas vardag
0
Godmorgon!
Visst kommer ni ihåg att det är Sveriges nationaldag idag?
För nåt år sen så släptes det upp jättemånga ballonger, ser coolt ut enligt mig.
Hoppas att dom ska göra det i år!
Men på stogatan är det ju lite ''partajj'' idag mellan 12-16 tror jag det var ^^
/E

Nyttig Lördag

| Postat i: Elsas vardag
0
God kväll(?)
Ikväll så har jag och Henny varit nyttiga, och det känns
väldigt bra :)
Vi cyklade till WILLY:S och jag köpte Corny BIG och 2 färska mangos, hehe lite random.
Henny köpte en Corny BIG och Goji Bär sen så har vi cyklat runt sjön och gjort lite övningar, så det känns bra.
Sitter och mumsar på mig Corny.
Imorgon så ska jag och Henny sitta barnvakt på Mjölkudden,
älskar småbarn så det ska bli jättekul.

Vi hörs väl mer imorgon,
Godnatt!

Parfymer ^^

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!
Har varit på stan med Henny, Monki hade massa rea!
Fast ändå köpte jag inget där, men jag köpte 2 olika parfymer :) !
Har varit på stan tidigare i veckan och inte visat vad jag köpt men jag ska
visa allt jag köpt på senaste tiden som jag inte visat ikväll, om jag hinner alltså.
Nu sitter jag och äter hallonfil (;
Ha det bra!

Läskigt

| Postat i: Elsas vardag
1
Koncentrera dig bara på krysset så kommer de lila prickarna försvinna.
Lyckas du ej så har du inte nog bra koncentration.
Lycka till!

Ni är underbara

| Postat i: Elsas vardag
1
Sånt här gör mig verkligen glad <3
Man blir verkligen glad :)
God Natt <3
/E

Ang. mina slingor!

| Postat i: Elsas vardag
3
Hej!

Händer att jag får frågor om mina blonda slingor i håret så tänkte
skriva lite om det nu...
Som ni ser här så har jag blonda slingor men nej, jag har inte slingat hos frissan, utan jag har varit ute mycket och då får jag solblekt hår ^^.

Nu vet ni det!

Vi hörs!

Kissies Lillebror i Idol 2010

| Postat i: Elsas vardag
0
Här har ni Kissies lillebror som sjunger i Idol 2010
Tycker personligen att han suger.
Vad tycker ni?
Ha en fin kväll, och glöm inte
bort att det är final i Talang!

Ändrade planer

| Postat i: Elsas vardag
3
Hejsan!


Det blev lite ändrade planer, istället för att
ha Desperate Housewives maraton så har vi ''film maraton'' vi kollar på olika roliga filmer som:

Hot Chick - (redan sett)


Little man
- (vi ska se den nu)


Nu ska jag vara lite social, höres!

/E

Hiss Diss

| Postat i:
6
Här kommer en Hiss Diss, det var ett tag sen nu...
Sommarlov - Behöver jag säga mer?
Converse - Det är väl ganska självklart?
Dom är ju snygga, sköna och praktiska.
Bloggar - Det är så roligt och skönt att blogga, det är svårt att förklara
men om ni prövar så kanske ni fattar?
Dessutom så kan man läsa den när man blir äldre och ha det som typ en ''dagbok'' :) .
När ens kompis förändras - Man blir så ledsen när en barndomsvän börjar förvandlas till en
kaxig fjortis, inte alls kul.
De i min ålder som smikar sig alldelles för mycket - Vet många i min ålder
smikar sig alldeles för mycket, nog kan man ha lite mascara och typ en diskret ögonskugga
men när man börjar med typ eyeliner, puder osv. så tycker jag att det går för långt.
Myggor - Små surrande irriterande saker som sticker en så det klias nå sjukt mycket!
Varför utrotar vi dom inte?
/E

Desperate Housewives Maraton!

| Postat i: Elsas vardag
0
Godmorgon!

Idag ska jag, Kornelia och Henny ha Desperate Housewives maraton!
Som ni antagligen  förstår så ska vi sitta och kolla på alla säsonger idag!

Det kommer att bli riktigt roligt, tror jag iallafall!
Ska snart gå dit men måste bara byta om först.

Vad tycker ni om Desperate HouseWives?

Kramar


UPDARTE: Kommer ett Hiss/Diss senare idag :) !

Henny

| Postat i: Elsas vardag
0
Halloj!

Ska till Henny nu, vi ska se på senaste avsnittet av DHW tror jag :)

Vi är ju lediga imorgon eftersom att vi har sovit över med skolan och på så sätt känat ihop skoltid!



Kollade igenom lite galma bilder:


Hugo år 2006-2007 söt va ;) ?!



Haha, jag, Kornelia och Ture också 2006-2007

 


Ett coolt ställe i Thailand det hette typ Phuket Fantasyworld eller nåt.

Nu blir det att gå till Henny, Ha en fin kväll!

/E


Hemma igen!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hello!
Nu är jag hemma igen, det var verkligen superkul men nu är jag dock väldigt trött...
...Kommer självklart skriva mycet mer om Vallen senare men nu ska jag packa upp och vara lite social så
vi hörs senare!
Kramisar
/E

Ont i vaden

| Postat i: Elsas vardag
1

Godmorgon!

När jag vaknade upp imorse kunde jag inte gå för att det var något i vaden som gjorde superooont!
Jag blev lite rädd att jag inte skulle kunna komma till Vallen men det är bättre nu som tur är *puh* .

Nu ska jag äta frukost,
Ha en underbar dag.


/E


G O D N A T T

| Postat i: Elsas vardag
0
Hehe, fin rubrik?
Nu kommer jag inte kunna blogga förrän på torsdag...
... Im sorry, men det finns inget jag kan göra, skola är skola.
En superseriös bild på mig nu, nyduschad.
Har shoppat lite idag som jag ska visa senare...
Men nu måste jag packa klart, har inte gjort det än, hehe.
Gonatt!
/E

Valllen!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!
Imorgon ska vi på läger med skolan till Vallen!
Har fullt upp med att packa hem från Cypern och packa in för lägret så just nu hinner jag inte blogga, tyvärr!

Men ha det så bra!

/E

H E M M A

| Postat i: Elsas vardag
2
Halloj!
Planet landade 22.30 igår men orkade inte blogga då...
Just nu hinner jag inte blogga men ville bara visa att jag överlevt flygresan hem ^^!
Men nu är det skola så bloggar mer senare.
KRAMISAR :)
/E