LöRdAG!

| Postat i: Elsas vardag
3

Äntligen löRdaG!
Jag har varit på stan idag !
jag köpte en tunika, ett par jeans, ett par örhängen och en kofta!
Jag är jätte nöjd med mina köp.
Men nu måste jag gå och äta lunch, undrar vad jag blir serverad.
Hoppas på nåt gott.
Typ jeans gröt och smaskig kloss..
Det är underbart.
Men att steka makaroner är absolut mycket coolare och det smakar mera livligt.
men nu måste jag gå till min mmmaaammmaaa hon väntar på mig.
För vi ska äta.
Men har jag berättat om att stekta makaroner är mycket coolare än smaskig kloss och jeans gröt?
Det måste jag göra, jo det är så här att smaskig jeans gröt och kloss inte är lika coolt som stekta makaroner.
och att bränd mjölk är kanon gott till kvällsfika.
Men nu ska jag gå hejdå!
//Alva


Måste bbllooggaa

| Postat i: Elsas vardag
1
Dags att bbllooggaa!
Idag har jag varit med Eve och Clara .
först satt vi vid datan och clara skaffade facebook, vi får se om jag ska skaffad d.
Vi lyssnade på lite musik bl.a MGMT och green onions.
Sen så gick vi ut och hoppade lite studds matta.
Vi har badat Eve är inte så badglad men det var kul att du i alla fall badade i 10 sekunder med oss, sen fick vi vara för oss själva!
Sen spelade vi vänd tia och tivolit, det var jättekul.
Clara packade lite och sen skulle d åka.
Nu har Clara åkt till deras stuga .
Och jag bloggar för fullt.
Men nu ska jag uttnyttja den fina dagen!!
//Alva