I rymden finns inga känslor - B&J

| Postat i: Elsas vardag
6

Jag tänker avsluta min kväll med lördagsmys och familj.
Såhär har vi förberett oss:


Ombyggnad

| Postat i: Elsas vardag
1
Idag har jag ägnat nästan hela dagen åt att göra om min klädkammare/walk in closet!
Har som tur är fått hjälp av pappa en hel del, vi har rivit ner hyllor och tömt den helt,
imorgon ska vi eventuellt ta en tur till IKEA för att köpa hyllor osv.
När allt är klart (inom 1 vecka förhoppningsvis) kommer före och efter bilder ^^!

Snövit ikväll!

| Postat i: Elsas vardag
1
Ikväll ska jag tillsammans med familjen se téatern Snövit Norrbottens teater.
Kommer att bli riktigt najs tror jag, har redan smygtittat på några scener där ifrån
och det ser lovande ut ^^.

Ni får väl höra en bättre recension av den senare.

Guldbaggegalan

| Postat i: Elsas vardag
2
Ni har väl inte missat att det är Guldbaggegalansvt1 just nu?
Väntar på att få veta vem som tar hem priset för "Biopublikens pris".

Bildlöst inlägg efterssom blogg.se/Apple laggar!

Låt oss dansa

| Postat i: Elsas vardag
4

Fredagsmys med familjen är vad som görs just nu.
Kollar på Let's dance, har nyss krossat pepparkakskyrkan!
Bilder från det kommer senare.


Gratis Tuggummin!

| Postat i: Elsas vardag
0
Här är en hemsida där du enkelt kan tjäna ihop gratis tuggummin, endast
några klick sen har du tuggummina eller godiset i din brevlåda!
Tuggummin.se Kontakta dom gör du här.

School and city

| Postat i: Elsas vardag
0

Idag har jag varit i skolan (as usual) och gått på stan med Alva och Kornelia.
Jag köpte ett armband och en födelsedagspresent till lillkusninen Astrid som fyller 6 år på söndag!


In school, working today.


Våfflor hos F & F

| Postat i: Elsas vardag
1

Just nu är jag hos Farmor och Farfar med kusinerna, har just ätit efterrätt efter middagen,
våfflor med förmodligen världens godaste hallonsylt, gjord på vilda skogshallon ♥ !

Hur har/ska ni spenderat eran onsdagskväll?


HOUDIIINI!

| Postat i: Elsas vardag
4
Jippie, jag har fått en Houdini idag, från InterSport.
Bästa färgen också, ljusrosa ^^!
Den är mer rosa i verkligheten, promise!

Mycket att göra...

| Postat i: Elsas vardag
5
Nu i skolstarten har jag ganska fullt upp och bloggen prioriteras därför inte lika mycket.
Jag kommer att försöka hinna blogga så mycket som möjligt/som jag orkar men bli inte allt
för fundersam om uppdateringen inte är på topp!

I'll be back!

Scrabble!

| Postat i: Elsas vardag
1
Nu ska jag sätta mig och spela Scrabble, även kallat Alfapet
tillsammans med pappa. Önska mig lycka till!


Rosa, vitt och glitter

| Postat i: Naglar
4
Har nyss fixat naglarna, här är resultatet!

Rosa lack över hela nageln, sedan vit spets och glitterkant ^^.

Sista dagen på lovet

| Postat i: Elsas vardag
0

Nu är det söndag, och sista dagen på jullovet!
Det känns lite sorgligt på något sätt, men det ska ändå bli helt ok att komma tillbaka
till skolan. Nu ska jag hur som helst ta vara på sista lediga dagen, men har ingen aning hur.
Dags att börja klura!
 
Bild från i somras.


Myskväll med tacos!

| Postat i: Elsas vardag
0
Just nu är det lördagsmys som gäller för mig!
Jag har nyss ätit tacos med syskonen och Nadia, nu ska jag ta det lungt
framför TV/dator med lördagsgodis.

We ♥ Taco!


Hjärtplättar

| Postat i: Elsas vardag
1

Hello!

Har just stekt hjärtplättar till lunch, nu ska jag musisera med
Agnes, Nadia och Lisa ^^!

En sånhär använde jag mig av när jag stekte:


Jobbar med bloggdesignen

| Postat i: Elsas vardag
0
Jag har inte dött eller något, men jag har jobbat med min bloggdesign istället
för att blogga igår/idag. Den kommer att prioriteras lite mer nu under de senaste dagarna.
Jag ska försöka hinna med att blogga också ^^.

Lip & Eye

| Postat i: Elsas vardag
0
LYXX shoppade jag också lite  efter att ha fått mina personliga råd,
ett läppstift och en ögonskugga (2 färger).
Läppstift med lite glans - Estee Lauder 200kr(?)
2 Ögonskuggor, ljus/vitskimrande och grönskrimrande - Estee Lauder 350kr(?)
Jag är inte 100% på vad de kostade exakt, men båda tillsammans kostade lite ö ver 550kr.

Make-upen

| Postat i: Elsas vardag
3
Som ni kanske vet har jag varit på LYXX och blivit sminkad idag, här är resultatet!

Jag är själv helnöjd! Det var Annica som var min makeup-artist,
hon var superduktig och trevlig!

LYXX

| Postat i: Elsas vardag
0
Jag ska snart bege mig in till stan för att gå på rean och makeup-rådgivning på LYXX.
Det ska bli riktigt roligt och spännande att få personliga sminktips av en riktig make-up artist!
My look today:

Ny tröja från Gina Tricot

Hiss Diss

| Postat i:
2
Kör en liten Hiss/Diss, känner att jag har saker att hissa och dissa.
Och nu var det ett tag sedan sist, eller hur?



Att shoppa med presentkort - Härligt att kunna komma hem från stan med en
massa nya grejor utan att ha gjort av med pengar!
Bodyshops "Almond Daily Hand & Nail Cream" - En hand och nagelkräm

som luktar otroligt gott och återfuktar händerna utan att det känns klibbigt.

Tysta bloggläsare - Det är inte så att min statistik sjunker,
men ändå har jag knappt fått några kommentarer av er på senaste tiden.
Jag vet inte vad  det beror på, det är mycket roligare när ni kommenterar!

Att vara "övermätt" - När man har ätit mer än vad man orkar (frossat),
så får i alla fall jag en äcklig känsla av att vara det jag kallar "övermätt".
Inte alls roligt!

Morgonlat

| Postat i: Elsas vardag
0
Godmorgon!
Jag vaknade för någon timme sedan, har bara varit morgonlat och
ätit frukost, tagit det lugnt framför soffat och slappat.
Ska börja ta tag i dagen snart och göra något, men först blir det
Guitar Hero med brorsan, hihi.

Morgontrött i min randiga pyjamas.

Well well well

| Postat i:
1
Här kommer en bra låt från Duffys nya album som spelas ofta
på min iPod nu under lovet!

Homie!

| Postat i: Elsas vardag
0
För någon timme sedan kom jag hem från Dundret, har nu ätit middag och packat upp väskan.
En myskväll med bastu och säsongsstart av Spårlöst väntar ^^.
Skriver mer sen!

Myrraolja

| Postat i:
0

Här kommer ett nageltips till alla mina läsare!

Jag tänker tipsa er om Myrraolja från Depend.
Man lackar det på naglarna som man gör med vanligt nagellack,
det stärker och återfuktar naglarna vilket gör att naglarna också växer snabbare!
Jag använder själv myrraolja flera gånger i veckan och det hjälper verklien.

Finns att köpa på ställen som Kicks, Parelle och H&M.


Från Skidbacken!

| Postat i: Elsas vardag
1
Här kommer lite bilder från skidbacken i eftermiddags! 

 
Jag och mamma i skidbacken ^^.


Brorsan i half-pipern.


Syrran och brorsan ute och åker. 
 
Imorgon åker vi hem, jag vet inte om det kommer hinnas med mer skidåkning,
men det känns ganska skönt att få komma hem igen också.


Slalom, slalom baby!

| Postat i: Elsas vardag
0

Nu är jag mätt efter en god lasagne-lunch i Dundrethuset.
Ska dra på mig ytterkläderna och bege mig ut i slalombacken med familjen!
Filippa med familj åkte hem på förmiddagen, så nu är vi familjen ensamma i huset, ganska mysigt det också!

Bilder från slalombacken för några dagar sedan: 



Nyårslooken

| Postat i: Elsas vardag
0

Här får ni ser hur min nyårslook såg igår.
Jag har inga helkroppsbilder, ni får nöja er med facet ^^.


Lösögonfransarna!



Nyårsbilder

| Postat i: Elsas vardag
0

Igårkväll hade jag detsupertrevligt med kompisar och familj i Dundret,
film, en massa god mat och fyverkerier!


Förberedelser när det gäller utséende, jag sätter på lösgonfransar för
första gången någonsin.

Alla samlade redo för att äta förrätt.


Pommac!