Ändringar i bloggen!

| Postat i: Elsas vardag
0
Här får ni se lite av de ändringar som kommer att hända i bloggen inom veckan som kommer!


Prinsessa med Mamsen!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!
Har precis sett klart filmen "Prinsessa"
med mamma dem var väldigt bra tycker jag, men den var också ganska sorglig.
Maja (huvudpersonen) var mobbad och tjock :( men hon var också en härlig person.


Jag rekommenderar den!
Juste, kan säga att designen kommer imorgon kväll eller på tisdag, vi får se o.O


Det handlar om att bjuda på sig själv...

| Postat i: Elsas vardag
0

Helt oredigerad (inte för att jag brukar redigera dom men) haha näsan och munnen kommer inte med i den här inställningen på kameran ^^!
Ska äta nu.

Dagens låt!

| Postat i: Elsas vardag
0
Har haft den här på hjärnan så mycket nu så försöker få bort den via bloggen!

Jobbigt!

| Postat i: Elsas vardag
0
Åh vad det är jobbigt när det inte funkar som man vill att det ska funka :/
Vill ha en bild som är över hela bloggen förutom headern då men lyckas inte och hittar inget sång på Designa Din Blogg heller...
Jaja, nu ska jag fortsätta...

Gammelstan...

| Postat i: Elsas vardag
0

Idag var jag i Gammelstan med Hugo, Leo, Pappa och Kornelia!
Vi var på deras badhus!
Det var skojjj, dom har en ny bana som är kul men går lite väl sakta ibland...
Tyvärr blir det inga bilder nu, det blir det ikväll istället!


Test!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!
Ska pröva en grej på bloggen så ni behöver inte bry er om det här inlägget :)






God natt zZzz *snark* zzZ...

| Postat i: Elsas vardag
0
Snaark, är sju*t trött just nu somnar nästan framför datorn men orkar inte ta på mig pyamas och
borsta tänderna LAT!
Jaja orkar knappt blogga heller!
Någon som kan ge mig smakråd ang blogg designen!? Hör av er och Godnatt!

Designkaos!

| Postat i: Elsas vardag
0

Hejhej!
Just nu är det lite "deignkaos" på bloggen som jag kallar det!

Jaja, snart kommer ju en ny design, men inte idag!


Spontant!

| Postat i: Elsas vardag
1
Tjatja!
 Nu sitter jag hemma med Agnes och Greta efter en spontan dag!
Igår skulle jag till Julia och jag sov hos henne fast det hade vi egentligen inte bestämt tidigare så hade inga grejor men det gick bra ändå ^^.
Sen fick jag höra av Agnes på morgonen att det skulle vara uttagning till Talang 2010 i Luleå, Strand.
Så vi drog dit, det var riktigt kul, men det var så trångt så det blev supervarmt!
Bilder och videor kommer senare idag eller imorgon!
Ha en bra dag!

Och visste ni att?....
 
.... Måns Zemlerlöw har vinterkräksjukan så vi får se hur det blir med Melodifestivalen idag :o..

Hahahahahhah har något roligt att berätta för er men kan inte säga det än för då blir det förstör :/
Ni får vara nyfikna ett tag till!

Det kommer bli lite ändringar på bloggen snart också!
ni får hålla utkik!

vår heeelg ;*

| Postat i: Elsas vardag
1

 











































INTE SERIÖST =)


Ha en bra helg, mer kommer senare!

/ E o J


...

| Postat i: Elsas vardag
0
Det var inte så bra enliogt mig....
Men kanske npgon av er gillar det?
www.favoriter.se heter hemsidan.
Man kan ha den som startsida, gå in på hemsidanså lär ni fattta!

Ni kan ju kolla in iallafall!


God morgon!

| Postat i: Elsas vardag
0
Godmorgon!
Idag blir det nog att vara med Julia eller att pka till Pite Havsbad.
Oj!
Såg  nåt intresant nu. Ska kolla upp det, om det är bra skriver jag om det snarast! :D

Bildeer på lite allt möjligt!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!
Här får ni lite bilder från idag!

Suddig bild igen men tar med webcam ist för kamera så...
Iaf dagens inköp från divided! Ser inte riktigt ut sådär på, kanske blir en bild en annan dag då jag har den på mig, en skarpare också!

Hihih hittade ett läppstift så provade måla med det men tog bort det direkt.

Haha gjorde en lite knasig bild med fokiii! :D
Snacka om att man blir inspirerad av henne?!
Eller är det bara jag som blir det?!?!?


SPORTLOV!!!

| Postat i: Elsas vardag
2
Halloj!
Har sett glee klart nu.
Och kom på att jag har glömt att säga "hej" till sportlovet från bloggen!
Nä jag skoja men har inte skrivit om det...
Ååhhh! VAD SKÖNT :D!

Btw, Glee var såå bra! Men nu kommer det inte visas på ett tag "/
haha gjorde en teckning tidigare idag "I <3 Glee" :D

suddig!!
aja, nu ska jag ta och hitta på något svejsan!

Nyss, stan. Nu, hemma!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!
Är hemma från stan med Julia, Kornlia och Henny nu!
Vi hade kul, köpte en tunika som jag ska visa  strax....
Ska nog komma lite bilder från min dåliga uppdatering strax!
Fixar det så ni får det senare ikväll!
AGGGH!
Sorry men läängtar så mycket till 20.00 då är del Glee :D!
Åhh, kan någon ringa eller något så går tiden fortare?
Haha, ha en bra torsdagdskväll!

Vill du göra mig glad?

| Postat i: Elsas vardag
0
... Isåfall rösta på mig i den här tävlingen!
http://www.wideopendesigns.se/?ski=1066
Tack så mycket till alla som röstar!
Och om du har en blogg och vill få mer besökare och kommentarer kan du kommentera på min blogg att du har röstat på mig å kikar jag in i din  blogg och lämnar en komentar!
Och vem vet? Kanske jag börjar följa din blogg?
Men jag kommer självklart kolla upp om du verkligen har röstat på mig eller inte!

Nu ska jag nog gå till TVn och tare lite chill haha "tare" ;)
Updatering: Det var fel adress förrut men nu är det rätt! :D

Stackarn.. ;(

| Postat i: Elsas vardag
0
Hej!
Tycker synd om personer som är så osäkra att dom
måste få ut det på andra, försöka ge dom dålkigt självförtroende.
Och sen vågar dom inte ens säga vem dom är, så osäkra!

IP? Tror ni inte jag kan spåra den eller?
Så egentligen är det ju ingen idé att vara anonym.
Men du kan ju alltid gå till en kurator om du behöver hjälp?
Aja, nu ska jag kolla upp IPn!

Update:
Någon på Skärholmen utabför Stockholm o.O ?
Känner ingen där...
Undrar vem det kan vara...

Japp, bra uppdatering?

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!
Jag vet att jag har haft dålig uppdatering men i helgen har jag varit supersjuk, i söndags låg jag i sängen från 11 (AM) till det var sovdags, och jag hade absolut inte ork för att blogga.
Och igår var jag och Henny hos polisen på förmiddagen (vi fick sovmorgon till 10)
Sen gick vi till skolan 12,30 (skönt).
Får inte berätta så mycket om vad som hände hos polisen, har tystnadsplikt.
Men om någin tycker det är intressant får ni kontakta mig på [email protected]  hehe :)!
Hur som helst, idag har det varit en ganska vanlig skoldag.
Vi slutade 14,25.
Efter skolan gick jag till Kornelia vi tjockade i oss chokladbollar <3.
Btw, kollade på statistiken.
Jämn eller vad? 
Åhhhh, blir galen!!!
Nu funkar inte det att ladda upp den bilden för blogg.se laggar som vanligt!
Aja ha det bra!
Elsaaa!

RÖSTA, SNÄLLA <3

| Postat i:
0
http://www.wideopendesigns.se/?ski=992

Jag är med i en slags tävling där man ska designa ett par slalomskidor. Snälla, rösta och sprid vidare så får ni en kram! :)

Puss, J

Glee!

| Postat i: Elsas vardag
1
Hejhej!
Nu är det reklampaus i Glee, det är så sju*t bra!
Nä, nu måste jag kolla om det har börjat igen. Vill inte missa en enda sekund.
Visar bara att jag lever.
See yaa!

Målar naglarna!

| Postat i: Elsas vardag
5
tjoo!
Just nu målar jag naglarna.
Är inte klar än.
Målar basfärgen, vit just nu :)
Bloggar när dom är klara ^^!

Paketet...

| Postat i: Elsas vardag
2

I paketet var det.....
(trumvirvel.....)

En touch mobil rosa såklart <3 :) !
Om du har mobil så har ni en fråga:






Paket hem!

| Postat i: Elsas vardag
0

Hmm... Vad kan det finnas i detta paket?
Det får ni fundera på tills lite senare ikväll!

Tävling på Fokis, vinn Dator + Bärbart bredband från Telia <3!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!
Nu är det så att söta Foki (www.fokis.se) har en tävling!

Bild från när jag träffade henne på busshållplatsen i Luleå <3 Härlig känsla det var!!!
Hur som helst så skulle jag väldigt gärna vilja vinna datorn och bredbandet för att:
Vi åker väldigt ofta till våran stuga i Dundret och där har vi varken dator eller internet och det skulle vara fantastiskt att ha internet där borta! Saknar verkligen din blogg när jag är i stugan :(
Åååh vad jag hoppas på att vinna! :)

Trööött!

| Postat i: Elsas vardag
1

´Hej!
Vet att det har varit dålig uppdatering men har inte haft tid till att blogga...
Iallafall så har jag och Julia åkt slalom idag och det hände lite saker då...
Berättar om det senare.



Min telefonbok i mobilen är helt rensad så om ni vill få sms och sånt av mig
skriv erat nummer och namn, gärna födelsedag också i det här inlägget!

Alla ♥dag!

| Postat i: Elsas vardag
1

God eftermiddag!
Idag har jag och Henny varit ute på isen nedanför oss,
och familjen hade en mysig alla ♥dag frukost.
På kvälleb ska också Stöckels komma till oss (Kornelias familj) dom ska äta middag här och så...
Kanske blir lite bilder på det imorgon/ikväll?
Vem vet 0.o?
Ni får hålla ögonen uppspärrade!

Glad alla hjärtans dag!


Godnattbilder från mig!

| Postat i: Elsas vardag
1
Godnatt! 
Här får ni lite "Godnattbilder" från mig, har nämligen nästan aldrig bilder på mig från bloggen men det är nog för att jag inte lägger ner tid på att stå framför spegeln och ta massa egopix, haha!
Jaja här får ni lite webcam bilder från mig, helt spontana! 
Närbild? 
Har somnat i Thailand på stranden hehe! 
Haha en gammal förvrängd bild!
Var mycket brunare där :( 
Jaja nu ska jag nog gå från datorn, God natt igen! 

GGAAAAH!

| Postat i: Elsas vardag
1
Hehe, lite fin rubrik men först blev jag lite hyper av allt sött jag har ätit b.l.a massa godis, semifreddo, kladdkaka och glass! Men nu har jag blivit trött av allt socker.
Just nu ligger jag i soffan med mammas Mac, Agnes har filmkväll med några kompisar fast just nu verkar dom inte se så mycket film, haha.
Nu är jag inte sugen på godis (godiset på bilden är inte min godissmak jag gillar ner sura och saltlakrits som t. e.x. Djungelvrål)
Btw, (för er som kollade på Melodifestivalen)
Nr 5 (Paulina tror jag hon heter) var ju mycket bättre och ändå gick hon bara till andra chansen!
Vi röstade på henne iallafall, är det någon som har bombat och röstat på Erik och Andreas eller har svenska folket dålig smak??? Hoppas iallafall att det blir bätte resultat nästa vecka.
Gäääsp, nu är jag så trött så jag skulle vilja gå och lägga mig på en gång, men det kommer nog inte hända. 

Pinsamt?

| Postat i: Elsas vardag
0

Tjenixen!
Vi har ju varit och sett bio som jag sa.
Bion var superbra....!
.... Men en läskig tant verkade ha stora problem.
Platsen till höger om mig var tom och då satt jag och vickade med den lite, det lät inte speciellt mycke, märktes knappt. Och då böjer tanten som sitter bakom mig fram och säger: Men sitt stilla dåh! Super snabbt och med världens argaste, häxigaste ton! Jag blev väldigt rädd!
Sen var det en ganska liten salong vi satt i så när filmen var slut så tömdes den väldigt fort,
och då blev jag, Henny och Julia blev kvar själva i salongen och då var det efter texter med en rolig låt så vi ställde oss på scenen framför bioduken och började dansa...
... Och sen kom en som jobbade in och såg oss stå och dansa.
Pinsamt?

Hehe, slarvigt ritat men jag tror inte ni bryr er så mycket!

Uppdatering: Kornelia skrev på en fråga: vilken film såg ni:
Sv: Vi såg Farsan ^^!
REKKOMENDERAS!


Idag: Bio, Agnes filmkväll!

| Postat i: Elsas vardag
1

Hej!
Eller kanske "God morgon" för vissa men inte för mig!
Steg upp för kanske 3 timmar sedan :D!
Bra för mig så jag inte vänder om dygnet helt på 2 dagar.
Här kommer ett schema med "mina planer för idag!"
Åhh mnu funkar det inte att sätta in bilder!
>:( BLIR GALEN PÅ BLOGG.SE  "/ !
Det blir ingen dagens outfit nu då.
Men om det funkar senare får ni väl se mitt schema och outfit då.
Det kommer i ett nytt inlägg eller som uppdatering isåfall! 

(0m ni undrar varför "Be well // Elsa"
Funkar är det för att jag har den på senaste använda och det funkar :)!


Just nu: Let's dance!

| Postat i: Elsas vardag
1
Hej!
Just nu sitter jag hemma och ser på Let's dance.
Myser mest och så...
Kornelia KANSKE kommer senare och sover här, vi får se.
Var med henne tidigare idag, Arvid (hennes lillebror) och Henrietta är så söta ^.^!
Btw, visste ni att mamma har blivit uttagen till hårmodell?
Imorgon ska hon gå hårmodell på något ställe, någomn känd hårstylist ska styla henne, vem vet?
Kanske kommer hon hem med svart hår imorgon?!
Jaja, nu ska jag fortsätta se på Let's dance.
Sorry det blir inga bilder den här gången heller :( !

Tävling på Fokis blogg, vinn Loréal Paris make up!

| Postat i: Elsas vardag
3

Tjabbaa ^^!
Nu är det så att www.fokis.se har en tävling på sin blogg där man kan vinna
en valfri produkt från Loréal Paris märke Studio Sercrets, och jag skulle vilja vinna den här: http://www.loreal-paris.se/make-up/studio-secrets/shine-absorbing-foundation-stick-rosy-sand-131.aspx.
Man ska också skriva en motivering varför just jag borde vinna och jag tycker att jag borde vinna eftersom jag har följt Fokis blogg väldigt länge, över ett halvår, hennes blogg har jag följt längst av alla utan att tröttna, läser bloggen 3 - 10 ggr om dan ^.^!
Jag skulle också gärna vilja vinna för att jag aldrig prövat Loréals smink och jag  är en person som inte brukar ha tur i tävlingar och skulle därför gärna vilja börja få tur i tävlingar!
Hoppas du läser det här Anchisa/Foki!!


Eran åsikt? :)

| Postat i: Elsas vardag
1

Hejhej! Satt och funderade på vad jag skulle blogga om, min dag? 
Roliga saker jag hittar på internet, naglar?
Det är ju ni som läser min blogg så nu undrar jag:
Vad vill ni se mer av i min blogg?:

Naglar
Paint riktningar
Min vardag
Hiss diss
Eller något helt annat?
(skriv då vad för något annat)
------*----------*---------*----------*--
Kommentera vad ni tycker eller maila till [email protected]


>:( Blogg.se ?

| Postat i: Elsas vardag
0
:-------------------------------(!
Blogg.se har hackat väldigt mycket dom senaste dagarna, det går inte att skriva inlägg eller någonting :!

Saker jag har tänkt  på:
Varför heter in hotmail hotnail istället :P?
Juste: Påtal om naglar så har jag bestämmt mig för att inte måla naglarna mer under februari,
det är ju så kycket gifter i nagellack så nu ska jag ha ett litet uppehåll!
Tror ni jag klarar det :o?
Jaja, nu ska jag nog baka maränger.

Semlooor!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hej!
Nu har vi just ätit semlor som jag bakat med hjälp av Agnes och pappa =) !
Dom blev väldigt goda faktiskt!
Efter som min kamera har slut batteri och jag kan inte ladda den så får ni en bild från internet, inte lika roligt men,men...
Ååååååh!
Nu funkar inte blogg.se heller så nu kan jag inte lägga upp biler )=!
Jaja.
Be well! /Elsa!

Kornelia is back !!!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!
Nu är Kornelia hemma igen!!!
Hoppas att hon ringer mig, för jag törs inte ringa henne, hon kanske sover?
Men Kornelia om du råkar läsa det här: Riiing mig!

Bilden på Kornelia blev inte så bra, det är svårt att rita hästsvansar framifrån enligt mig :(
Aja, nu ska jag fortsätta med att baka semlor!

Med Henny, Slalom ikväll?

| Postat i: Elsas vardag
0

Hejhej!
Just nu är jag med Henny...
Vi kanske ska åka slalom ikväll på Måttsund eller Ormberget, vi får se.
Men vi vet inte...
Jaja nu ska vi göra annat.


Statistiken?!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hehe, blev ett till inlägg för innan jag skulle logga ut kollade jag in statistiken,
vad ser jag?

Okej...
Ganska otydlig bild men det som ska "framföras" är att det är mycket mer sidvisningar än unika,
jag menar: Visst brukar det vara fler men inte såhär sator skillnad o.O
Nå, någon som vågar erkänna att dom spammat min blogg idag :p?

(Ni som inte har en blogg/har haft en blogg via www.blogg.se förstår nog inte men ja..)

Najti!

| Postat i: Elsas vardag
0
Godnatt mina bloggläsare!
SKa försöka somna ganska tidigt idag eller iallafall innan klockan 22...
Nu har jag sett klart filmen Bratz, (inte den tecknade) utan en annan med helt annan handling.
Den var faktisk riktigt bra, men det tog slut för fort :(
Den var alltså för bra (y tumme upp)!

Jaja nu ska jag ta på mig pyamas och borsta tänderna!

Tele med Julia :0 Tiden går fooort!

| Postat i: Elsas vardag
0
Vet ni?!
Jag och Julia pratade i telefon, sen bröts det, och vi gade redan pratat i 24 min! Det kändes myckeeet kortare
det kändes som kanske 15 min.
Okej det lät kanske inte så stort men det var läskigt så fort tiden går o.O!
Jaja nu ska jag städa akvariet och sen se på film!
väldigt slarvig bild!

Nä jag skoja, så farligt är det inte jaja nu ska jag börja innan det blir så sent...

Ny design!

| Postat i: Elsas vardag
0

Hej!
Nu är det lite (ganska mycket) nya föränndringar på bloggen när det gäller designen!
Bättre sämre? Vad tycks?
Själv tycker jasgdet blev lite väl blekt men bättre än förut kanske..?
Vet inte riktigt!

Nu ska jag äta!
Skriver mer ikväll!


Vinter/Vår bilder!

| Postat i: Elsas vardag
0
Jag sov ju hos Julia inatt och sen gick vi på promenad på eftermiddagen.
Här får ni se några va bilderna!

Nere på Östermalm, nära mig :)

Bild på mig, vilken gillar ni best?
Den här eller:

Den här?
Funderar för ska skicka in bilder till en modellhemsida, men vet inet m jag ska ta dom här bilderna...
Jaja vi får se!

Bild på Julia, tyvärr blev den lite mörk :(

Tree ;)
Jaja nu ska jag försöka hitta en adapt (eller vad det nu heter) som jag behöver för att ladda kameran.
Hoppas jag hittar något!

Som ni kanske har märkt har ett och samma inlägg upprepats ca 7 gånger!
Vet inte varför, skla fixa det!

Nailsssssss!

| Postat i: Naglar
0
Hejhej!
Nu ska jag ta och fixa naglarna så strax kommer det upp ett nagelinlägg,
håll utkik o.O

Nä jag vet inte om det blir det där mönster, vi får se!

Uppdatering! Dom är färdigmålade men ingen kamera har batteri :/

Hos Julia, iPodbloggar

| Postat i: Elsas vardag
0
Godmorgon! Just nu ligger jag i Julias säng och väntar på att hon ska vakna. Det blev dålig uppdatering igår för jag åkte slalom nästan hela dagen, sen åkte jag till Julia Kulia för att se på Melodifestivalen med henne och sova över. Hennes mormor är här. /Elsa

Wii inlägg :)

| Postat i: Elsas vardag
0
God morgon! Nu skriver jag ett inlägg via Wieet. Hehe lite annorlunda men kul. REMEMBER! Idag är det Melodifestivalen del 1.

ASIAN KITCHEN

| Postat i: Elsas vardag
0
Mmmmmmm...
...ätt är något jag är just nu!
Jag och pappa har ätit från ASIAN KITCHEN mm det var riktigt gott,
tog en pizza med salami och paprika pappa tog ris med grönsaker räkor skinka och sådana goda saker.
Nu ska jag nog lägga mig ner i soffan och ta det lungt!
Se på Let's Dance.

Pizza!!!

Hos Henny!

| Postat i: Elsas vardag
0

Hej!
Är jag hos Henny :)
Hon har nyss ätit mat, vi var på Konsum för att köpa nåt till hennes mamma...
Okej intressant för er men nu har jag inte precis tid att skriva så mycket....
Kram, Elsa!


Ormbergeeet!

| Postat i: Elsas vardag
0

Hej!
Idag ska våran klass + A (vi är B spåret) till Ormberget och åka slalom och längd.
Jag valde slalom så snart kommer Renato och Henny för att plocka upp mig :!

Tyvärr inga bilder på det här inlägget förutom Be Well då!


Dajm Tajm!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hej!
Nu är det Dajm Tajm (Daim)!
Till Made In sweden och till Glee!

Mmmm!
God Natt!

Gamla bilder!

| Postat i: Elsas vardag
1
Hej!
Har hittat gamla bilder på mig, Kornelia, Emelie och Julia!
Det var år 2006 på Sunderby Sjukhus när vi var där med klassen!

Haha!
Den bjuder jag på och jag hoppas  dom andra också tycker det är okej!
På den bilden var jag sjuk och de andra var läkare!
Minnen!

Min dag i bilder!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hej, här kommer min dag i bilder!
Inte min dag idag utan hur en vanlig dag för mig kan se ut :D

1, Frukost, orkat knappt äta :/

2, en dååålig kvalla!
I skolan med Arvis som ropar "KEBABNÄSA" hela tiden
och jag " yä" :P och Emelie som tycker Arvid stör säger "TYST! Försöker faktiskt jobba >:("

3. Jag och Kornelia på badet :)

4. Jag får min "Skönhetssömn" haha skoja!

Som ni märkte är alla bilder väldigt dåligt gjorda och oseriösa men det är väl roligare med många pixliga än få skarpa?!

Aja, det här var sista inlägget för idag, Godnatt!

Hos farmor och farfar!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hejhej!
Just nu är jag hos farmor och farfar men pappa kommer för att hämta mig och Agnes när som helst,
så det blir väldigt kort och tråkigt inlägg.
Ville bara visa att jag lever.
Be Well / Elsa!

Filmkväll med mamma!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hej!
Ikväll ska jag ha filmkväll med mamma!
(Verkar inte bli någon powerwalk)
Det får bli någon annan dag...
eftersom det inte funkade med bilden på mig och Henny kommer en bild där jag och mamma sitter och kollar
på film (Brad Pitt) vi ska nämligen se en film med honom, men minns inte vad det heter, den handlar om att han bara blir yngre och yngre....

Hehe, vad tycks?
Ganska slarvigt gjort, men, men.



Prower Walk med Henny!

| Postat i: Elsas vardag
0
Hej!
Ska Power Walka med Henny om 45 minuter (ca) 
Såhär kanske det kommer de ut: 
Jahapp, nu ska bilden förstås inte funka :´( jaja.

 

Cupcakes!

| Postat i: Elsas vardag
0

Hej!
Kom för för ca 1 timme sen.
Har surfat lite och kolla vad söta cupcakes jag hittade!

Panda cupcakes med lakrits smak!
Goda och supersöta!
Snyggt gjorda eller hur?!
Vet tyvärr inte vem som har gjort dom men det spelar väl ingen större roll, eller?
Hörs mer idag/ikväll!


:"( / :D ??

| Postat i: Elsas vardag
0
Hej!
Just nu är jag glad, och ledsen samtidigt!
Det är vääldogt jobbigt!
Okej det låter säkert ganska konstigt med så äre...

Jag är ledsen för att Kornelia är utomlands fortfarande och kommer inte hem förrän om en vecka,
jag längtaaar så!

(slarvig bild)

Jag glaaaaaaaaaaaaaad!
För att jag och Julia har lyckats väldigt bra med musiken idag, nu kan vi spela + sjunga Higher!
Julia gitarr + sång, Elsa (jag ^^) trummor+ sång YÄ!
   
Wihoo..!
.. Men nu måste jag städa innan jag ska se på TV.
Hoppas vi hörs mer ikväll, har ganska mycket att ta igen på den här kassa updateringen, men jag har
varit utan internet hela helgen. Ganska skönt med en lite liten paus faktiskt!