Glad midsommar!

| Postat i: Elsas vardag
6
Hej!
Idag har jag varit på Hägnan med Clara.
Men nu skulle hon bort.
Så JAG hade inte så mkt att göra mer än att blogga.
Hoppas att julle fattar vrf jag är sur på henne jag vill inte behöva vara sur men vi är ändå inte ovänner!
Ledsen om du blir sur men jag är minst lika sur.
//Alva

Idag: slöjdcafé, Imorgon: Stockholm (: !

| Postat i: Elsas vardag
0

Hej!
I
dag har jag varit med Alva, Clara och Evelina på slöjdcafé..
Fast jag var mest med Alva..
Det var kul, vi åt på Max också (:
Sen var jag och Alva med varandra fast vi var ute låsta ett tag.. :S
Imorgon ska jag till Stockholm :D
Ska bli kul att träffa kusinerna (: LÄNGTAAR!! :P
Måste stiga upp 05.30 men det är det värt! :D
Kram Elsa!
Ses på tisdag :)


Kulkul!

| Postat i: Elsas vardag
0
Nu måste jag bara berätta att jag har varit på slöjd-café!Det  är i misionskyrkan 11-15 mån-tors den här veckan passa på! Helt gratis,för ungdommar och det var jätte kul.Jag ska kanske dit imorgon!
Vi får väl se!  Hoppas jag får nån med mig...nån som jag känner,gärna,hehee =P
Mamma fyller år idag och mormor har varit här med mig och √√¡¦M€↑.
NU BORDE WILMAHA ÄTIT KLART SÅ VI KAN VARA MED VARANN!
JAG VILL VARA MED DIG NUU!
PUSS PÅ DIG!
//Alva

Julia..

| Postat i: Elsas vardag
2

Kom på att jag borde lägga ut lite bilder på bloggen så lägger ut lite bilder på
Julia efter som jag ska va med henne imo..



När jag och Julia gjorde kola (:



Julia på vår studsmatta =)



När Julia hoppar på vår studsmatta :D
Håret q:

Ska vara medKornelia när som helst kram Elsa


Sommarlov och mer..

| Postat i: Elsas vardag
2

Äntligen är det sommarloov!! (=
A
lva har redan skrivit om skolavslutningen så orkar inte skriva om det...

Hur som helst idag ska jag vara med Kornelia och så ska vi få besökpå kvällen..
På tordag åker jag till mina kusiner i stockholm och firar midsommar (:
Kul de ska bli :D
Ska typ vara med Julia imorrn.
Har inte så m6ycket att skriva om fast det var så länge sen jag bloggade.. hehe.
En sak till "Emma" och "Natanael"   ni kan väl säga vilka ni är och vad ni vill?
"Emma" du kan väl skriva adressene til din "fina gula blogg" eller ?
Och "Natanel" som om jag skulle tro på det där erkänn bara vem/vilka ni är!!! 
TÖNTAR!
Fattar inte att dom/den som kom på allt kan tro att jag och alva ska gå på det !
 
Från 
Elsa 


Ssssoooooooooommaaaaaarloooooooov!

| Postat i: Elsas vardag
1
Jag älskar sommarlov,nu är det sommarlov!!!!

Jag måste blogga lite så då gör jag det.
Då tänkte jag blogga om skolavslutningen....!
Vi sjöng "Norrland",och "We are the world" (dåliga låtar).
Det gick väl bra.
Men nåt som inte var bra,är att en kille som vi känner har krockat och kommer kanske inte klara sig...
han ligger på "Karolinska",hoppas hoppas att han klarar sig.
Idag har jag varit med Elsa och Clara.
Vi har varit hemma hos mig.
Jag ska snart hitta på nått att göra.
//Alvaaa

Vara med Wilmis

| Postat i: Elsas vardag
3

Idag ska jag
Vara mad Wilma...nu gör hon sin läxa.
Vara med Clara (kanske).
Läsa och ta det lungt.
Skriva ett inlägg på bloggen (görs nu).
 
Igår var det "duvan-fest", det var kul, mkt fika.
Och så var klassen på pontus och bowlade.
Efter att vi bowlat åt vi glass (vi fick välja vilken vi ville) och så drack vi läsk.
Vi var i lag jag var med en kille och Essi ( min "blogg-kompis")
Det var kul.Det var kul.Det var roligare än att jobba.
                                                    //Alva