Ge mig inspo!

| Postat i: Elsas vardag
2
Vill blogga mer än jag gör men inspirationsbristen gör att det ofta står tomt här! Vad vill ni läsa mer av? Kommer med några förslag här men hörni, snälla, lämna en kommentar och skriv vad ni vill läsa om! 

Vardagslivet, mattips, hälsa, träning, välgörenhet, politik, nyhter... Vad intresserar er? 
 
 
Hittills till Ge mig inspo!


Anonym

Vardagslivet, träff med kompisar, tips o.s.v. =)

Amanda

Jag hoppas allt är bra med dig Elsa, saknar dig!! När började du träna igen? heh :) Puss <3

Svar: Åh tack! Jag jobbar på och det är väldigt mycket i livet just nu, lite väl stressigt men det funkar :) Har trappat upp träningen successivt under en väldigt lång tid, började väl träna igen för ca 2 år sedan men då var det väldigt försiktigt, allt eftersom har jag fått träna mer "fritt". Hoppas allt är bra med dig med! Bamsekram till dig! <3
Elsa Hassler


URL: http://amandapeters.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: