Städa....

| Postat i: Elsas vardag
4
Hejhej!
Nu har jag städat i 4 timmar i rad!
Fattar inte varför eg.
Antar att jag var trött på att ha så stökigt och så dålig ordning hela tiden...
Fast jag är ännu inte klar med städningen, men snart.
Hoppas att det inte kommer att bli stökigt efter 3 dagar som det oftast blir för mig :(
Såhär känner jag mig just nu:
Men nu blir det att städa klart så vi hörs sen!
Hittills till Städa....


Magdalena

Jag väntar på såpalukten!

Camilla

Söt header ;D


URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/
Camilla

Söt header :D


URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/
Sara

Hej Elsa,

kul blogg (även fast jag kanske inte riktigt är din främsta läsarkrets). Jag är väldigt imponerad av att du självmant städar ditt rum i 3 timmar. Jag längtar efter att mina barn ska göra det... Dessvärre tror jag att det dröjer, fast det skulle behövas nu på en gång.



Lycka till med fortsatta bloggandet!



hälsningar Sara (kusin till din pappa)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: