Ang. designen!

| Postat i: Elsas vardag
2
Som ni ser så har jag en väldigt simpel ''tillfällig design'' just nu och det beror på att min
nya design troligtvis kommer ikväll ^^!
Persoligen gillar jag den skarpt.
Fint uttryck va?!
Här kommer olika headers jag har haft (vissa är inte
alls fina tycker jag):
Min och Alvas för 1 år sedan.
Min och Hennys.
Min egen.
Min och Alvas
Min och Hennys
Den jag bytte från igår.

Min och Alvas

Min egen
En annan ''tillfällig header/design''
En hel del...
Vilken gillar ni bäst?
Tycker min nya som kommer är bäst av alla men ni kan ju inte säga nåt eftersom den inte har kommit än...

Kramisar!
Hittills till Ang. designen!


Lisa

Jättefina (vissa XD)

Jag tänkte fråga om du vill kolla min nya blogg (ny igen suck) www.lizafiza.blogg.se YÄ! Kolla pleas! Du behöver inte låta komentaren visas men skoj om du ville så fler kunde se!


URL: http://lizafiza.blogg.se/
Kornelia

SV: Tackar och bockar haha;)


URL: http://hallon.tk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: