Hiss Diss

| Postat i:
6
Här kommer en Hiss Diss, det var ett tag sen nu...
Sommarlov - Behöver jag säga mer?
Converse - Det är väl ganska självklart?
Dom är ju snygga, sköna och praktiska.
Bloggar - Det är så roligt och skönt att blogga, det är svårt att förklara
men om ni prövar så kanske ni fattar?
Dessutom så kan man läsa den när man blir äldre och ha det som typ en ''dagbok'' :) .
När ens kompis förändras - Man blir så ledsen när en barndomsvän börjar förvandlas till en
kaxig fjortis, inte alls kul.
De i min ålder som smikar sig alldelles för mycket - Vet många i min ålder
smikar sig alldeles för mycket, nog kan man ha lite mascara och typ en diskret ögonskugga
men när man börjar med typ eyeliner, puder osv. så tycker jag att det går för långt.
Myggor - Små surrande irriterande saker som sticker en så det klias nå sjukt mycket!
Varför utrotar vi dom inte?
/E
Hittills till Hiss Diss


★★★Egomamma.se★★★

Hejsan! Gillar din hissa/dissa lista den stämmer bra även på mig, jag gillar sommarlovet även fast det var åratal sedan jag hade ett själv :o)



Sv: Ja jag har fixat min design själv, med inspiration ifrån flera andra bloggar. Jag har inte kopierat något rakt av, men jag har kollat vad andra har och gjort liknande. Grafiken har jag dock gjort själv från början till slut. Roligt att du gillade utseendet, jag hoppas att du kan gilla innehållet också! Välkommen tillbaka när du vill!


URL: http://egomamma.se
T Y P J U L I A

Man får väl vara som man vill. På ett sätt känns det som att du pratar om Cornelia som typ muckat med dig, på ett sätt känns det som att du pratar om mig, vad gäller din andra diss. Varför skriver du så?

Det känns inte som att ni tycker om mig längre, du, H och K. Ni håller så mycket hemligt för mig, och jag har känt mig jätteutanför. Om du inte tycker om mig, säg till. Du behöver inte skriva det till hela världen.Förresten så stavas det sminkar. No offence


URL: http://typjulias.tk
Madde =)

Ofta inte smink?

Man sminkar sig väll hur mycket man vill och dessutom tycker jag att det är fint när man sminkar sig! Man kan sminka sig mycket och snyggt!

Det behöver inte alltid vara fult =)


URL: http://befun.blogg.se/
Tess

Man får väl ha hur mycket smink man vill?

Hela looken blir ju snyggare om man har eyeliner till exempel!

Och din första diss...varför har du ens skrivit så?


URL: http://tiiinis.blogg.se/
Anonym

Alltså, det där med sminket var onödigt, som kommentaren över mig så tycker jag att man ska få ha hur mycket smink som man vill. På dissen med kompisen som förvandlas till en kaxig fjortis , så finns det bättre sätt att berätta det för kompisen t.ex... säga det irl , det är iaf trevligare än att berätta det på bloggen kanske? bara min åsikt,

Melinda

Myggen måste finnas för vi alla har ett ekosystem.Men jag fattar vad du menar


URL: http://danceismylifee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: