Idag: Bio, Agnes filmkväll!

| Postat i: Elsas vardag
1

Hej!
Eller kanske "God morgon" för vissa men inte för mig!
Steg upp för kanske 3 timmar sedan :D!
Bra för mig så jag inte vänder om dygnet helt på 2 dagar.
Här kommer ett schema med "mina planer för idag!"
Åhh mnu funkar det inte att sätta in bilder!
>:( BLIR GALEN PÅ BLOGG.SE  "/ !
Det blir ingen dagens outfit nu då.
Men om det funkar senare får ni väl se mitt schema och outfit då.
Det kommer i ett nytt inlägg eller som uppdatering isåfall! 

(0m ni undrar varför "Be well // Elsa"
Funkar är det för att jag har den på senaste använda och det funkar :)!

Hittills till Idag: Bio, Agnes filmkväll!


Kornelia

Trist att jag inte kunde sova hos er igår, blev ju sjuk,(feber och huvudvärk) men nu är jag frisk:), du skrev nåt om att gå på bio, vilken film ska du/ni se?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: