:"( / :D ??

| Postat i: Elsas vardag
0
Hej!
Just nu är jag glad, och ledsen samtidigt!
Det är vääldogt jobbigt!
Okej det låter säkert ganska konstigt med så äre...

Jag är ledsen för att Kornelia är utomlands fortfarande och kommer inte hem förrän om en vecka,
jag längtaaar så!

(slarvig bild)

Jag glaaaaaaaaaaaaaad!
För att jag och Julia har lyckats väldigt bra med musiken idag, nu kan vi spela + sjunga Higher!
Julia gitarr + sång, Elsa (jag ^^) trummor+ sång YÄ!
   
Wihoo..!
.. Men nu måste jag städa innan jag ska se på TV.
Hoppas vi hörs mer ikväll, har ganska mycket att ta igen på den här kassa updateringen, men jag har
varit utan internet hela helgen. Ganska skönt med en lite liten paus faktiskt!


Hittills till :"( / :D ??





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: