Godnattbilder från mig!

| Postat i: Elsas vardag
1
Godnatt! 
Här får ni lite "Godnattbilder" från mig, har nämligen nästan aldrig bilder på mig från bloggen men det är nog för att jag inte lägger ner tid på att stå framför spegeln och ta massa egopix, haha!
Jaja här får ni lite webcam bilder från mig, helt spontana! 
Närbild? 
Har somnat i Thailand på stranden hehe! 
Haha en gammal förvrängd bild!
Var mycket brunare där :( 
Jaja nu ska jag nog gå från datorn, God natt igen! 
Hittills till Godnattbilder från mig!


Agnes

Hej Elsa! Som faktiskt sitter brevid mig just nu och ser vad jag läser. Nice med bilder! Du borde absolut börja ta med fler bilder och kreatvia saker! Det blir mycket roligare att läsa!!!



Huuuugs aggepagge:D


URL: http://agnesworld.tk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: