Vara med Wilmis

| Postat i: Elsas vardag
3

Idag ska jag
Vara mad Wilma...nu gör hon sin läxa.
Vara med Clara (kanske).
Läsa och ta det lungt.
Skriva ett inlägg på bloggen (görs nu).
 
Igår var det "duvan-fest", det var kul, mkt fika.
Och så var klassen på pontus och bowlade.
Efter att vi bowlat åt vi glass (vi fick välja vilken vi ville) och så drack vi läsk.
Vi var i lag jag var med en kille och Essi ( min "blogg-kompis")
Det var kul.Det var kul.Det var roligare än att jobba.
                                                    //Alva

Hittills till Vara med Wilmis


Natanael!

God middag!

Nu har jag kommit fram till ett beslut!

Jag säger ja till att vi ska reda ut detta om

pengarna och butiks hotningen!



Så därför har jag letat reda på denna blogg och jag

vill att du kontaktar mej om du har sett något eller vet något,jag vill ha ett besked inom 26/6

för utredningen kommer att vara om några dagar efter!

Trevliga hälsningar

Natanael


URL: http://www.tv4.se
Jullebullekebabrulle

HAHAHA. Kul. Not. Vad är det för fjanteri?


URL: http://jullebullekebabrulle.blogg.se/
elsa

vaaa?! fattar NOLL!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: