Ssssoooooooooommaaaaaarloooooooov!

| Postat i: Elsas vardag
1
Jag älskar sommarlov,nu är det sommarlov!!!!

Jag måste blogga lite så då gör jag det.
Då tänkte jag blogga om skolavslutningen....!
Vi sjöng "Norrland",och "We are the world" (dåliga låtar).
Det gick väl bra.
Men nåt som inte var bra,är att en kille som vi känner har krockat och kommer kanske inte klara sig...
han ligger på "Karolinska",hoppas hoppas att han klarar sig.
Idag har jag varit med Elsa och Clara.
Vi har varit hemma hos mig.
Jag ska snart hitta på nått att göra.
//Alvaaa
Hittills till Ssssoooooooooommaaaaaarloooooooov!


Loppan

Lol

Jag har med sommarlov men jag vet vad jag ska göra...

Jag ska på dansläger imo..

Och om två veckor och en dag ska jag resa själv till skåne.....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: