Sommarlov och mer..

| Postat i: Elsas vardag
2

Äntligen är det sommarloov!! (=
A
lva har redan skrivit om skolavslutningen så orkar inte skriva om det...

Hur som helst idag ska jag vara med Kornelia och så ska vi få besökpå kvällen..
På tordag åker jag till mina kusiner i stockholm och firar midsommar (:
Kul de ska bli :D
Ska typ vara med Julia imorrn.
Har inte så m6ycket att skriva om fast det var så länge sen jag bloggade.. hehe.
En sak till "Emma" och "Natanael"   ni kan väl säga vilka ni är och vad ni vill?
"Emma" du kan väl skriva adressene til din "fina gula blogg" eller ?
Och "Natanel" som om jag skulle tro på det där erkänn bara vem/vilka ni är!!! 
TÖNTAR!
Fattar inte att dom/den som kom på allt kan tro att jag och alva ska gå på det !
 
Från 
Elsa 

Hittills till Sommarlov och mer..


Alva

Håller med dig Elsa fett jobbigt.Men "Natanel"=Clara har jag listat ut för det där är typiskt henne!!Men "Emma" vet jag inte,svårt att säga!!!//Alva


URL: http://youandi.webblogg.se/
Clara

DEt var inte bara jag det var Wilma också :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: