T.G.I.F.

| Postat i: Elsas vardag
1
Denna helg kom verkligen välbehövligt. Det har varit en tuff och ganska lång vecka med tre prov och mycket plugg. Äntligen är slutprovet på hela kemikursen avklarad men nästa vecka är det slutprov i matte så någon riktig vila blir det inte ännu. Men snart så! Har i alla fall fått hem lite smått och gott på posten samt fyllt på garderoben då Kornelia fick mick att go wild på toppar igår på stan. Men har ju faktiskt jobbat förra helgen och kommande helg blir det mer jobb så det finns plats i plånkan. 

Mycket snicksnack och lite (eller ingen) vettig text. Trevlig helg på er! 

En av grejerna som kom på posten från iHerb. 

 
Hittills till T.G.I.F.


Elina

Hur beställde du från iherb? Betalade du postförskott eller fick du ta hjälp ut av dina päron?

Svar: Jag fick ta hjälp av mina päron vid betalningen eftersom jag inte är myndig. Sedan kom paketet fram till dörren med lastbilsleverals. Smidigt! Kom ihåg bara att du kommer behöva betala tull när du får paketet eftersom det skickas från USA. Men om du inte beställer så tungt blir det inga stora summor :) Jag är nöjd och sugen på att beställa igen!
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: