Vad vill ni se mer av?

| Postat i: Elsas vardag
1
Funderar lite på vad jag ska satsa på att skriva om här på bloggen. Undrar vad ni gillar att läsa. Skriver lite förslag på vad jag skulle kunna skriva om, så får ni gärna kommentera/höra av er och säga om det är något speciellt som ni vill läsa om.
 
- Min vardag i allmänhet (typ det enda jag skriva om just nu)
- Mode/outfits
- Välgörenhet/världshändelser
- Träning, övningstips o.s.v.
- Gamla bilder från the past
- Livsfunderingar, ni vet såna där långa djupa inlägg då man skriver ut sånt som man länge grubblat på 
- Matinspo, recept o.s.v. 


Eller om ni har några egna förslag på något annat som ni vill läsa om.
Säg vad ni tycker. NU! NU! NU! 
Hittills till Vad vill ni se mer av?


sis

Jag vill höra allt. Förutom mode och träning. Eller lite kan ju vara trevligt. U choose girl! Whatever u feel like. Mycket funderingar, värld och välgörenhet gärna!!

Svar: Tack för respons!
Elsa Hassler


URL: http://agneshassler.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: