Bloggtorka

| Postat i: Elsas vardag
2
Känner i princip noll inspiration till bloggen just nu. Vardagen är inte speciellt spännande nu när det är skola och fotar inte mycket så har inte mycket att komma med.

Har ni några önskemål på vad ni vill se mer av i bloggen eller vad ni inte vill läsa om? Droppa gärna en kommentar och skriv vad ni tänker! 

Dags för en dusch och sedan ska jag väl försöka göra något vettigt av denna dag. 
 
Hittills till Bloggtorka


Julia

Känner lite samma! Fast, vad har man en blogg till för numera egentligen? Tycker det är roligare att fylla den med något som är betydelsefullt för en själv än att bara "blogga bara för att" :) så, fyll den med det du tycker är intressant och kul att skriva om/visa så blir den som mest intressant! För jag tror nog att de flesta läser din blogg just för att det är DIN blogg :) (det gör jag iallafall!)
Kram!!

Svar: Bra skrivet! Ska försöka ha detta i åtanke :) Kul att du kommenterar!
Elsa Hassler


URL: http://rydbergjulia.se
Julia

Oj vad tokigt formulerad den där kommentaren blev, men du förstår poängen! :)

Svar: Närå, det var bra tycker jag, och roligt att få kommentarer ö.h.t. ;) Det är så få som skriver kommentarer men det är så kul när det väl händer.
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: