Shopping

| Postat i: Elsas vardag
1
Första shoppingdagen i Stockholm är över. Är nöjd med dagen, förmodligen mest nöjd över mina Nike Air Max som jag köpte idag. Beslutsångesten var enorm när jag skulle välja färg, men till slut kom jag till ett beslut. Dessvärre var de slut i min storlek, men om några dagar kommer dom med posten! Ni får se dom då ;) 

För övrigt har vi  bosatt oss i kusinernas nya lägenhet mitt i stan. En minuts promenad från dörren och du står mitt i folkströmmen på Drottningatan. Inte illa. 

Här sover jag denna natt. Fick ett eget sovrum som är underbart. 


 
Hittills till Shopping


aunt Hilda

Vad fint Greta har fått i sitt rum! Kan du inte fota mer från lägenheten? Jag vill så gärna se hur det blivit!

Svar: Visst är det?! Såg tyvärr din kommentar för sent, nu är vi hemma igen så kan inte fota övriga lägenheten, men det är superfint!
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: