Tycker synd om mig själv

| Postat i: Elsas vardag
1
Sitter hemma och snorar, har ont i halsen och känner mig allmänt seg i hela kroppen. Är i princip aldrig sjuk, men när jag väl blir det så känns det som att det är det värsta som finns. Har i alla fall gjort lite bra saker idag, typ jobbat och gjort bort en del plugg som ska vara färdigt imorgon. 

Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon. Om ni har några tips på saker som motverkar förkylning så blir jag sjukt glad! Känns som att jag skulle kunna göra vad som helst för att få bort detta dumma virus. 
 
Hittills till Tycker synd om mig själv


jasmin

Åh nej! Stackars dig gumman! <3 Krya på dig! Duuuuuuu<3 Jag har en rolig sak att berätta för dig: gissa vem som vann tävlingen på min blogg?!?!?! DUUU! Du ska få produkterna så snart som möjligt, behöver bara din hemadress! :) Kram<3

Svar: Åååh! Vad KUL! :D Nu blev jag uppiggad i förkylningstrasslet! Kan väl skriva adressen på privat meddelande så att inte alla kan se min adress :) ? Kram!
Elsa Hassler


URL: http://stereolove.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: