Saturday

| Postat i: Elsas vardag
1
Serverade på en fest i Rutvik igår tillsammans med Kornelia. Kom hem vid midnatt efter att ha jobbat utan paus i mer än 6 timmar. Att ha fullt upp med att servera, hålla rent, fixa mat och dryck, o.s.v. under så många timmar tar verkligen på krafterna. Hjärnan jobbar på högvarv hela tiden. Var helt slutkörd när jag kom hem, det var länge sedan jag var så trött. 
 
Denna lördag började med en härlig frukost, sedan var jag en sväng på gymmet för att sedan luncha med familjen på Waldorf. Mums! Har även varit på ett event vid Coop Arena som var under förväntningarna. Dessutom har jag hunnit med en trip till Storheden samt lagat gomiddag här hemma. Nu är det mys vid datorn, känner att en lugn hemmakväll är behövligt. 

Skolfotot får bli dagens bild i brist på nyare bilder.
 
Hittills till Saturday


Agnes

Men jag totalsmälter. Herreherregud! Jag saknar dig. Kan du skicka den där bilden på posten?

Svar: awwwie! Har inte bilden i fysisk form ännu, vet inte om vi ska beställa den men annars kan jag nog skriva ut den själv. Förr eller senare kommer den på posten ;) ! Miss you toox100000000000!
Elsa Hassler


URL: http://agneshassler.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: