Första hjälpen tack?!

| Postat i: Elsas vardag
4
I samband med den torra höstluften och bristen på sol börjar huden producera mer fett, vilket gör att åtminstone jag får ett överskott på fett till huden, vilket slutligen resulterar i finnar. Najs. Desperat som jag är har jag försökt med det mesta för att få bort dom. Jag har köpt produkter som ska motverka finnar, smort in dom med bikarbonat och gjort hemmagjorda ansiktsmasker som ska regöra huden. Dessutom regör jag huden med bra produkter varje kväll och återfuktar med hudkräm. 

Finnarna bryr sig inte, starka som de är utökar de sig istället för att försvinna. Börjar bli lagomt less. Har ni några tips på vad man ska göra? Funkar pro active? Eller finns det någon annan dunderhonung mot finnar? Please help me! (Vet att man kan leva ett bra liv med finnar men skulle kännas gött att få bort dom i alla fall). 

Hittills till Första hjälpen tack?!


Anonym

Basiron på Apoteket, verkligen ett tips funkar Superbra och min hy blir bättre och bättre! Värt ett försök alla fall ;)

Svar: Ska testa, tack för tipset!
Elsa Hassler

finnexperten

Tjo! Använd inte masa olika produkter och masker!!! Huden måste få vänja sig vid en och samma tvätt för att den ska hjälpa. Tvätta morgon och kväll med en ansiktstvätt, jag rekommenderar dermalogicas "clean start" helt klart värd pengarna. Återfukta efter varje tvätt, neutrogenas är super bra (och billig)!!

finnexperten

Tjo! Använd inte masa olika produkter och masker!!! Huden måste få vänja sig vid en och samma tvätt för att den ska hjälpa. Tvätta morgon och kväll med en ansiktstvätt, jag rekommenderar dermalogicas "clean start" helt klart värd pengarna. Återfukta efter varje tvätt, neutrogenas är super bra (och billig)!!

Svar: Okej, bra tips, tack så mycket!
Elsa Hassler

Anna

Basiron! Funkar utmärkt för mina, när dem då redan har "blåsat" ut.

Svar: Måste testa det! Tack för tipset :)
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: