Crossfit Holistic

| Postat i: Elsas vardag
1
Hallihallå! 

Kom hem från Crossfit Holistic för ungefär en timme sedan. Var där på introduktion med Amanda för att se hur träningen där funkar, vad man gör, vilken effekt det får, o.s.v. Det var helt klart intressant, och med tanke på att mitt gymkort snart går ut är detta kanske något att överväga. Det som tar emot lite är bara att alla som tränar där är äldre, tror inte att någon under 18 år tränar där just nu... 

Har stor beslutsågnest över var jag ska köpa medlemskort nu när mitt gymkort tar slut, kanske fortsätter jag på 
goa inpuls? 
 
 
Hittills till Crossfit Holistic


Mamsen

Samma gym som superfaster går på?

Svar: Japp! Träffade henne där till och med ;)
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: