Mitt i sorteringsdjungeln

| Postat i: Elsas vardag
2
Är mitt i sorteringsträsket nu efter Barcelonaresan. Ni vet när man fotat en massa under några dagar och sedan laddar in alla bilder på en gång och får hur mycket som helst att sortera och rensa. Har jobbat en hel del med detta idag trots att jag borde plugga inför samhällsprovet istället. Orkar inte plugga under lovet helt enkelt. 
 
 
Hittills till Mitt i sorteringsdjungeln


Pappan

Tack för fina dagar i Barcelona! Många fina upplevelser och du är bra att ha som lokalsinne eftersom jag själv saknar ett sådant...
Det blir fler resor :)

Sis

Alltsa jag DOR! Bomben som uppstar nar man inte kollar din blogg (den enda jag kollat i princip sen jag kommit hit). Sa frascht och kul med ny design! Because you're Worth it! <333 Och Barcelonabilder aaaahhh

Svar: Kärlek på dina kommentarer! Känner mig hedrad att du väljer att kolla just min blogg <3 !
Elsa Hassler


URL: http://agneshassler.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: