Ett levande spöke

| Postat i: Elsas vardag
1
Längtar redan till sommaren. Kommer att tänka på det för att jag kollar tillbaka på sommarbilder. Saknar också hyn. Jag vill inte gå omkring som ett levande spöke, vilket det känns som attt jag gör just nu. Vitare än snön ;) 

Snacka om skillnad på hudfärg då och nu. Saknade syster ♥, saknaden blir större och större för varje dag. 
 
Hittills till Ett levande spöke


Agnes

Alltsa finaste finaste du. Du ar inte ett levande spoke. Du ar en levande Elsa! Jag saknar dig ocksa mer och mer for varje dag som gar. Nar/var/hur togs den har bilden? Ljuvlig (om an jag ser ut som en liten Ragnar)! Blir sa nostalgisk! Hade inte suttit helt fel om du kapat lite langre ner (har inte sa stor lust att visa hela bringan) men om du insisterar - keep it <3.

Svar: Saknar dig också massor! Bilden togs i somras, förmodligen på likskär (stranden). Kan skära bort lite av bilden om du vill, funderade på att göra det men du brukar lägga upp bikinipics så tänkte att det inte behövdes ;)
Elsa Hassler


URL: http://agneshassler.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: