Prioritera

| Postat i: Elsas vardag
1
Nu har jag fixat min blogresponseruta. Har fått höra att den skymmer texten på inläggen för vissa läsare (framför allt när man går in på bloggen via iPhone.) Nu är rutan mindre och längre till vänster. Flera tänker säkert att "vad fult att den är så långt till vänster", men jag prioriterar att det ska gå att läsa mina inlägg för alla istället för den ultimata designen. 
 
Ville bara meddela detta till er så att ni vet hur det ligger till ;) Roligt att ni ställer frågor på min blogresponse,
fortsätt med det! 
 
Bild från London 2010. Take me back!  
Hittills till Prioritera


jasmin

NI ÄR SÅ SÖTA <3

Svar: Åh, jag gillar inte alls mig på den bilden men tack!! Diggar att läsa din blogg :)
Elsa Hassler


URL: http://stereolove.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: