Ny bloggidé

| Postat i: Elsas vardag
3
Jag kom just på en ny grej som jag skulle kunna göra på bloggen. Jag har döpt den till "One year ago" och den går ut på att jag varje månad lägger upp en, eller några bilder från den månaden året innan. Att jag exempelvis gör ett inlägg där jag lägger upp bilder från juni 2012 när vi kommit in i juni 2013. 
 
Ni hajar grejen? Simpelt men ändå roligt att påminna sig om vad som hände för exakt ett år sedan. Säger som försäljarna sa i Kroatien; "How do you like it?". Vill gärna höra era åsikter! 
Hittills till Ny bloggidé


Ellinor

Vore kul tycker jag!
Du är så fin!

Svar: Najs! Du är också superfin, saknar dig!
Elsa Hassler

Cajsa

Det vore skitkul!
Du är jättesöt, önskar jag hade ditt utseende!

Svar: Ja, känner mig taggad på denna nya gre! Åh, tack vad jag blir glad! Tror att vi alla har personer som man tänker att "åh, jag vil ha hennes utseende." Man hittar alltid fel hos sig själv och ser allt det fina hos andra. Hade inte kunnat tänka mig att folk vill ha mitt utseende men blir väldigt smickrad när du skriver det :)
Elsa Hassler

evelina

låter hur nice som helst! kör på de du :)

Svar: Kul att du tycker det! Kör igång i juni ^^
Elsa Hassler


URL: http://eviiz.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: