Hej skolavslutning

| Postat i: Elsas vardag
1
Om enstaka veckor är det skolavslutning. I Stockholm är det soligt och man kan gå omkring i linne utomhus. Såklart är det mulet, regningt och kallt uppe i Norrland. Nästan minusgrader känns det som. Jag behåller i alla fall vinterjackan på fortfarande. Galet med tanke på att det är juni om ca 20 dagar. Snöhögar finns kvar lite här och där. Pallar inte en kall sommar i år. Jag vill ha sol nu nu nu nu nu nu! 

Kör på en instagrambild p.g.a. lathet.
Hittills till Hej skolavslutning


jasmin

OMG! Är det så kallt? Men kom till oss då, i stockholm är du alltid VARMT välkommen! :D Fin bild förresten <3

Svar: Åh, låter grymt! Vet bara inte när jag ska hinna. Måste vara i skolan nu de sista veckorna och sen har jag konfirmation i två veckor och efter det sommarjobb!
Elsa Hassler


URL: http://www.stereolove.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: