Fotoångest

| Postat i: Foto, Tankar och Åsikter
1
Jag har knappt fotat något alls med min systemkamera de senaste månaderna. När jag väl vill fota något är jag bekväm och tar fram mobilen. Riktiga photoshoots har jag inte gjort på länge. 
 
Känns riktigt dåligt. Mitt bildarkiv på datorn har knappt fyllts på alls under detta år. Om man jämför förra under dessa månader med i år är det stooor skillnad. Jag fotade mycket mer då. Måste ta tag i det igen, men när får jag tiden? Kanske det får vänta till sommaren, och jag vill ha någon med mig också. Det är mycket roligare att fota när man är fler! 

Nedan finner ni fyra bilder från maj förra året. Samtliga är tagna i Stockholm. Saknar huvudstaden och mina fina vänner som finns där! Måste få till en resa i dit i sommar. 






Hittills till Fotoångest


Anonym

Känner exakt likadant! Det känns också som att fotografering har blivit så klyschigt och vanligt så att säga. Men nu har jag sakta men säkert börjat damma av den :) om du har någon kul fotoidé har du en polare här på sidan, spelar ingen roll vad det gäller, jag ställer upp :)

Svar: Ja, det känns som att det var enklare att bara gå ut och fota förut. Har väl egentligen ingen superidé just nu, men är väldigt sugen på att fota.Har du någon idé? Fotar mycket hellre tillsammans :) , det är inte inte alls lika roligt att fota själv!
Elsa Hassler


URL: http://rydbergjulia.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: