Chill dag

| Postat i: Elsas vardag
1
Vaknade upp på Sundet med konfamänniskorna, var där och gjorde lite allt möjligt fram till lunch. For hem och åt, chillade och städade så mycket jag orkade. Före middagen träffade jag Amanda, vi for ut och sprang och jag blev stucked av hennes kondition, helt galet bra. Det ar riktigt najs i alla fall, första gången jag sprang ute i år (bortsett från idrottslektioner men dom löparrundorna är inte seriösa). Vi sprang hem till mig och käkade middag och snackade. The typical girl night, haha. Har sett på Let's dance med familjen, mest för att se på hur rolig Montazami är. Hoppas hon inte åker ut trots att hon fick så låga poäng! 

Nyduschad och pyjamas. Cozy! 
 
Hittills till Chill dag


Linn

Vart skulle du helst vilja resa någonstans? :)

Svar: Oj, svår fråga! Japan är nog ändå drömresemålet ;)
Elsa Hassler


URL: http://linnjo.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: