Taggad

| Postat i: Elsas vardag
2
Läkarbesöket idag var oväntat bra. Det känns ofta lite halvsegt innan men efter detta "möte" känner jag mig peppad och på strålande humör ♥. Det känns som att vi satte upp bra mål för framtiden och att jag har viljan och kraften att fixa dom också. I vanliga fall brukar oftast målen kännas helt omöjliga att utföra men det är som att jag ser det ur ett annat perspektiv nu. Yay! 

Ska försöka bli mindre ego... Får en känsla av att jag skriver och lägger upp för mycket foton som bara handlar/är om/på mig. 
Hittills till Taggad


Anonym

För det första är du inte ego, vad är jag i så fall? Haha!
Och dessutom är det ju din blogg, vi vill läsa om och se dig! :)


URL: http://amandapeters.spotlife.se
aunt Hilda

Fortsätt skriva om dig! Det här hade jag inte velat missa!!!! Blir så GLAD. Det är en ynnest att få följa hur du har det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: