Spola tillbaka tack

| Postat i: Musik, Omvärlden, Tankar och Åsikter
0
När jag varit på konsert/festival/andra musikarrangemang händer det ofta att jag blir "kär" i låten efteråt och stör mig på att jag inte förstått hur bra låten verkligen är förrän efter att jag sett den live.
 
Ett exempel på detta är när jag var på invigningen av Friends arena i höstas. Agnes Carlsson var där och sjöng All I want is you. Då tyckte jag att det var tråkigt att hon valde just den låten. 
 
Nu önskar jag så att jag fått se henne uppträda med den låten live igen. Jag kan inte sluta lyssna på låten, den är för bra. Blir dock väldigt less på att hon under showen på friends var så lättklädd och sexistisk. Stör mig på att så många kvinnliga kändisar ska göra allt för att vara så "sexiga" som möjligt. Det förstör allt. 
Hittills till Spola tillbaka tack





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: