Ska man vara nöjd eller besviken?

| Postat i: Elsas vardag, Musik, Tankar och Åsikter
1
Nu vet förmodligen de flesta barnfamiljer i Sverige om att Robin ska stå för Sveriges bidrag i Eurovision som tar plats i Malmö om 69 dagar. Jag vet inte om jag ska vara nöjd eller besviken. För det första är jag förvånad över att vi inte hade ett enda riktigt bra utstickande bidrag över huvud taget detta år i Mello. Sedan tycker jag inte att det var Robin som skulle vinna av de som nu var i final. Visst är jag glad över att inte Yohio eller Sean banan vann, men av finalisterna hade jag ändå hoppats på Anton med Begging. Nåja, jag är väl glad över att vi har en hyfsat låt med besviken på att vi har en otroligt mainstreamlåt som representant. 

Danny och (framför allt) Gina har i alla fall lyckats göra mellansnacket mellan låtarna till det kanske mest intressanta och roliga under dessa lördagskvällar. Gina är så otroligt skön! 
Hittills till Ska man vara nöjd eller besviken?


Amanda

Haha, jag tyckte precis likadant!

Svar: Bra smak ;) !
Elsa Hassler


URL: http://amandapeters.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: