Ont i halsen? Säg JA!

| Postat i: Elsas vardag
1
Nu hoppas jag faktiskt att någon av mina bloggläsare har ont i halsen. Jag är ju som sagt en Buzzador nu och behöver hitta någon att buzza denna produkt till. Det enda du behöver göra är att gratis ta emot produkten och sedan säga till mig vad du tycker om den. Märkte du av effekt (blev det bättre i halsen) med hjälp av Coldy halsspray? Snälla hör av dig om du eller någon du känner har ont i halsen. Varför är är alla friska när man inte önskar det? 
Hittills till Ont i halsen? Säg JA!


aunt Hilda

jag o suzi har garanterat ont i halsen. Filip B med. ALLA är ju sjuka nu!

Svar: Jaha, det hade jag missat. Har 2 exemplar att dela ut. Har du lust att pröva halssprayen? Kan höra av mig till Suzi också...
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: