Kulturellkväll

| Postat i: Elsas vardag, Tankar och Åsikter
0
Denna afton har bestått av mångfaldskväll och dans. Storasyster är väldigt engagerad inom både Rädda barnens och UMR:s lokalgrupp och har därmed varit med och arrangerat detta event på KH med grymma föreläsningar. Jag hann inte stanna på hela, men fick ändå med mig en hel del tankar om olika saker. Jag känner mig både less och hoppfull. Less för att jag förstår hur mycket egoistiska, trångsynta människor det finns ute i världen. Glad för att det finns så otroligt smarta, coola och underbara människor med så mycket vilja och energi till att göra världen till en bättre plats. Hoppas att det blir fler öppna föreläsningar som detta, och att fler människor tar sig dit. Tror att det skulle vara sjukt bra för alla om man tog sig tiden att gå dit och få en bättre inblick i viktiga samhällsfrågor. Peace out! 
Hittills till Kulturellkväll





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: