"Klantarsle"

| Postat i: Elsas vardag
0
Vacker rubrik, men i förmiddags kände jag mig som en riktig sådan. Hade nämligen bokat in mig på funktionell  cirkel och tackat nej till Amandas förfrågning om att träffas då det krockade med träningen. När jag väl kommer till gymmet fattar jag inte varför min bokning inte kommer fram när jag drar kortet. Ojdå, passet hade visst börjat för en timme sedan, jag hade tagit fel på tiden. Egentligen hade jag nog inte ens kollat när passet började utan trodde att jag minns då jag varit på samma pass tidigare. Nu blev förmiddagen bara svammel (var hemma och försökte få andra saker gjorda). Hade hellre träffat Amanda eller gått på träningen kan man lätt säga. Får väl trösta mig med att man lär sig av sina misstag...

Stor händelse i en liten värld.
Hittills till "Klantarsle"





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: