I'm a Buzzador

| Postat i: Elsas vardag
0
För ett eller flera år sedan blev jag medlem i Buzzador. Har inte varit aktiv där, men ibland får jag mail om olika kampanjer som man kan ansöka om att få vara med och "buzza" i. Det kan exempelvis vara en kampanj för ett nytt schampoo hos Nivea. Som medlem svarar man då på olika frågor för olika kampanjer, och sedan kan man (om man tillhör den målgruppp de söker och har riktigt tur) få "buzza" kampanjen. Man får då gratis hemskickat många exemplar av produkten för att själv använda, och ge bort till andra. Där efter ger man feedback från sig själv och kompisarna till företaget och svarar på olika frågor som man får. 
 
Nu har jag blivit antagen till en kampanj. Det kanske inte var den mest spännande kampanjen, men jag är väldigt glad att jag blev antagen. Det ska bli roligt att få pröva på detta! Efter att jag gjort denna buzz kommer chansen att jag blir antagen till fler kampanjer dessutom att öka, najs!  
 
Ett paket med många exemplar av denna produkt är nu på väg hem till mig.
Hittills till I'm a Buzzador





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: