Chill

| Postat i: Elsas vardag
0
Idag hade vi friluftsdag på Ormberget. Det var längdskidor, vi åkte över 1 mil. De första 5,4 km var tävling. Vinnarskallen gick igång och jag kom 4:a, men var första tjejen. Jag vet, egentligen, vad spelar det för roll? Men är på gränsen att få A i idrott och då känns det bra prestera. Känner dock i efterhand att jag hade kunnat åka fortare, när jag tränar kondition på gymmet går pulsen upp betydligt mer. 
 
Nåväl det var en trevlig dag med solsken och god lunch efter åkningen. Vi hade en kort och najs skodag, 10-12 (bara två timmar!). Dock har jag massor av plugg att göra. Sitter och försöker jobba med biologiuppsatsen men det går verkligen inte bra. Är galet less på NOämnena, att vår lärare dessutom är pappaledig gör inte saken bättre. 
  
Hittills till Chill





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: