We can go the distance

| Postat i: Elsas vardag
0
Alla i familjen utom jag åkte till stugan igår, hade ett ärende i stan och kunde därmed inte följa med direkt. När jag var färdig på stan ville jag ändå komma ut till stugan, kändes så tråkigt i stan. Modig som jag är packade jag väskan, tog fram vägbeskrivning och cyklade iväg till Lövskärs hamn, 1,5 mil bort (utan att ha någon aning om hur man cyklar till Lövskär, eller ens Hertsön). Cyklade vilse i Hertsön och trodde att jag aldrig skulle kunna hitta hela vägen fram. Kollade på vägbeskrivningen på mobilen i princip varje minut. Kände mig verkligen som världens mest korkade turist i sin egen lilla hemstad. 
 
Till slut frågade jag en powerwalkande tant om hjälp, och efter att hon beskrivit vägen för mig så gick det toppen (bortsett från att det var väldigt varmt och att det var långt att cykla på öde motorvägar). Blev till slut upphämtad i hamnen och kom fram till stugan ♥. 

I väntan på hamtning vid hamnen, det var otroligt fint där, lyckades inte riktigt fånga skönheten på bild. 
 
Hittills till We can go the distance





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: