Konfirmationsfirandet @ Hasslers

| Postat i: Elsas vardag
1
Efter konfirmationen i söndags firade vi hemma hos oss med släkt och vänner. Det blev the typical sswedish summer med grillat, potatis, såser och jordgubbstårta. Det var riktigt mysigt, kul att träffa olika människor och äta god mat. 

Grill master 
 
 
 
 

Fick även kondirmationspresenter, så gulligt och omtänksamt. I handen håller jag ett Thomas Sabopaket med två berlocker till mitt nya armband. Visar bild på det senare! 


Mammas fagra tårta med madelbotten, citronkräm och grädde. 


Min tårta blev inte lika fin, men älskar verkligen den hemmagjorda vaniljkrämen som var på denna tårta. Perfekt för dom (exempelvis jag) som inte gillar grädde på tårtor. 
 
Hittills till Konfirmationsfirandet @ Hasslers


jasmin

Grattis elsa <3 (säger man så?!)Ser jätte mysigt ut :)

Svar: Åh tack! Jo, man brukar säga så ;)
Elsa Hassler


URL: http://stereolove.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: