Konfaredovisningen

| Postat i: Elsas vardag
0
I torsdags hade vi konfaredovisning på Sundet. Det var sång, teater, tävling, fika, med mera. Det var riktigt roligt med mycket skratt. Allra roligast var nog tävlingen då föräldrarna skulle gissa vilken konfirmand som gjort olika saker under lägret. Allt från vem som kastar sönder hinkar när man förlorar i lekar till vem som skyller på att alla fyra toaletter är upptagna mitt i natten och att det är därför hen har sprungit iväg från sovstugorna mitt i natten för att kissa.

Bilderna blev kanske inte de bästa, det var inte speciellt bra ljus i kapellet där vi höll hus. 
 




Har skulle föräldrarna gissa på vem av Amanda, jag eller Alva som räddat vilsna fåglar som flygit in i en stuga. 


Stipendieutdelning. Jag blev årets pensiönär (jippie!) eftersom jag var ett år äldre än alla andra. 
 
Hittills till Konfaredovisningen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: