Türkiye p. 8

| Postat i: Resor
0
Sista kvällen i Turkiet. Det blev helt klart den mest händelserika kvällen för oss. Det var så mycket vi ville hinna med innan hemresan dagen därpå.


Kvällen började med att hotellets egna fotografer skulle fotografera familjen (det var nämligen något som alla hotellgäster skulle göra, om man ville). Det var både familjebilder och enskilda bilder. Jag ville bara ropa NEJ när jag skulle bli fotad själv. Fotografen ville nämligen att jag skulle stå nere i havet och dra upp min långklänning långt så att man såg hela benen och sa "look sexy" och visade hur jag skulle posera på ett sätt som kändes allt annat än naturligt. Några bilder från detta finns inte med i detta inlägg.

Efter fotografering och sista drömmiddagsbuffén gick vi till stan. På vägen dit försökte vi få några fina bilder, men mörkret gjorde att det blev ganska svårt. 
 




 




Inne i denna affär hade tydligen Zlatans bästa kompis varit några dagar innan oss och köpt många kilo nötter till Zlatan. Vi nöjde oss med att köpa fantastiska kryddor. 


Spa time! Dom flesta i familjen gjorde fiskpedikyr (fiskar som suger bort död hud från fossingarna). Agnes fick världens skrattattack eftersom det kittlades så mycket under fötterna. Jag gjorde manikyr istället, nästa gång blir det nog fiskpedikyr för mig också. 


 
Hittills till Türkiye p. 8





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: