Ska man längta?

| Postat i: Tankar och Åsikter
0
Kan inte bestämma mig för om det är rätt att längta tills om två veckor, då jag har sovmorgon varje dag och kan göra precis vad jag känner för på dagarna eller om det är fel. Om två veckor har jag ju nämligen bara fem veckors sommarlov kvar. Det är inte det att jag inte gillar mitt sommarjobb, för jag gillar det verkligen. Det är spännande att träffa så mycket nytt folk varje dag och att få lära sig nya saker varje dag. 

Jag är bara allmänt trött på att ha fasta scheman varje dag. Jag vill vara fri som en fågel och inte ha hela dagarna upptagna av arbete och andra saker som måste göras. Antar att jag ska satsa på en blandning. Njut här och nu samtidigt som jag kan få drömma mig bort till sovmorgon varje dag ♥

Bild från skolavslutningen. Det känns som att det var så nyss samtidigt som det känns som en evighet sedan. 
 
 
Hittills till Ska man längta?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: