Ny kategori - One year ago

| Postat i: Omvärlden
1
Denna månad förra året var ganska lagomt händelserik. Först hade vi kusinbesök från Uppsala och besök av mormor från Västerbotten. Sista kvällen med dom firade vi med hemgjord sushi. 


Bowling på Oleary's 


Senare började jag jobbet på Klubbvikens restaurand. Brände mig på spishällen vilket slutade med en extremt stor blåda (större än på bilden). Jag kunde då inte jobba mer eftersom det var händerna jag använde i det arbetet.
 
Vi var en hel del i stugan.
 
Badade massor i poolen.
 

Var på den årliga grillfesten på Gültza med kusiner och vänner. 
 
 
 
 
Hittills till Ny kategori - One year ago


jasmin

Älskar din bikini! den är så fin. Som du <3

Svar: Åh tack finis! :D
Elsa Hassler


URL: http://stereolove.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: