Från Medelhavet till Likskär

| Postat i: Elsas vardag
1
Det kändes ganska coolt när jag under ett ooch samma dygn kunde bada både i Medelhavet och på en fin sandstrand ute i LÅ skärgård. Vi kom hem under natten ons-tors. På torsdanmorgon for familjen, kusiner och vänner ut i skärgården direkt för att ta vara på solen som kommit fram precis i tid till vår hemkomst. 


Jag är fascinerad över att jag kan transporteras så snabbt från Asiens turistområden till Luleå skärgård på så kort tid, men jag blir ändå lite orolig. Det är så enkelt att ta sig överallt, vilket lockar folk att fara och flänga runt om i världen (vilket egentligen är helt fantastiskt). Men med tanke på hur stor miljöpåverkan flyg har så är det inte så fascinerande längre. Något så farligt är alldeles för enkelt. 
 
 
 
 
Hittills till Från Medelhavet till Likskär


agge

Du är bäst. Det du skrev i kursivt alltså. Får pre-Schweiz nattlängtan efter dig!

Svar: Aww ;)
Elsa Hassler


URL: http://agneshassler.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: