Värsta natten i mitt liv

| Postat i:
1
Denna natt kan ha varit den jobbigaste i hela mitt liv. Jag har öroninflammation vilket ni kanske vet. Jag vaknade runt 02 inatt av fruktanvärd smärta. Den slutade inte vad jag än gjorde.

Pappa kom, sen försökte vi med allt möjligt för att få bort smärtan; pronaxen, näsdroppar, värmekudde mot örat, ligga högt upp med huvudet, tryckutjämning, snytningar, gå upp och röra sig i huset o.s.v. Inget hjälpte och jag fick verkligen panik av den fruktansvärda smärtan som aldrig tog slut. Låg och grät i pappas knä länge och till slut lyckades jag somna.

Berättar snart mer om vad som hände när jag vaknade upp på morgonen...
Hittills till Värsta natten i mitt liv


Filippa

Usch så hemskt! Krya på dig Elsa! ♥♥


URL: http://filippaflodmark.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: