To do

| Postat i: Elsas vardag
1
Känns plötsligt som att jag har massor att göra. Vi har redan fått massa plugg i skolan, jag tyckeratt vissa lärare stressar fram dead lines, man hinner inte jobba färdigt. På fredag flyger jag ner till Lund på min kusins dop. Jag måste packa, förbereda och köpa kläder att ha på dopet. Doppresent vore ju också bra att ha med sig, måste på stan imorgon alltså. Skulle vara bra om jag hann städa rummet också.
 
Åker nästan direkt efter skolan på fredagen. Dessutom ska jag praoa direkt när jag kommer tillbaka på tisdag. Kommer att missa allt som klassen gör i skolan och får då som ett heltidsjobb x2 när det är både skola och prao, det kommer bli lite kaos. Dags att göra färdigt läxorna till imorgon. Godnatt! 

Okej, den där tiden stämmer inte för mig, men så känns det ibland. 
Hittills till To do


Aunt Hilda

Ska bli såå kul åka till Lund! Vi ses på Arlanda :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: