Stockholmsguppen

| Postat i: Elsas vardag
0
Jag blev nyligt påmind om att jag glömt skriva om min vistelse hos Stockholmsgruppen models. Var ju nere i Stockholm i oktober/november då Stockholmgruppen hade ringt och sagt att de ville träffa mig. 
 
Allt började egentligen då jag och Filippa var på Idol (tv4 prrogrammet). En tjej haffade mig och undrade om jag var intresserad av att vara modell för dem nere i Stockholm, hon var där för att söka modeller och  tyckte att jag hade ett unikt utseende. De tog kontaktuppgifter och vi träffades några gånger men jag var fortfarande för ung. 
 
För några månader sedan åkte jag alltså ner till deras kontor i Stockholm där de fotade mig, men de har en längdgräns och jag är egentligen ca 2dm för kort. Jag kommer aldrig att bli 1,8m som är den riktiga "modellängden" men lite mer kommer jag troligen växa. Efter att jag blivit fotad och lite snack bestämde vi att vi skulle höras igen i mars och se om jag vuxit mer, utvärdera liksom. Jag hoppas verkligen att jag fortsätter växa på längden, inte bara för modelljobbet, utan också för att jag vill bli 1,7m. Det vore optimalt! 
 
Bilder från Idol, då min "modellhistoria" började. Linnea Henriksson ♥



Skriver mer om hur det går senare. 
Hittills till Stockholmsguppen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: