På bättringsvägen

| Postat i: Elsas vardag
0
Jag är i princip frisk nu, senaste natten sov jag hela utan problem. Slapp vakna av värk vilket var otroligt skönt. Det enda som är kvar idag är lock för örat och att jag är ganska snorig (intresseklubben antecknar). Hade lite problem att höra vad alla sa i skolan under dagen eftersom "locket" inte försvunnit, känns som att jag fick en inblick i hur det är att vara hörselskadad. Jobbigt. Dagen som gått spenderades med en lång skoldag till 16, sedan träning på inpuls. Körde kombinationen i-w core vilket var riktigt najs faktiskt. Kanske en ny favorit? Kvällen har bestått av ätande, plugg, och så vidare. 
 
Bjuder på en gammal bild från gamla goda tiden med min stationära dator och USB-webcamera. Haha najs. 
Hittills till På bättringsvägen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: